HIT - pionowe paski


Hej!
Na początku chciałam podziękować za wczorajsze wyświetlenia i komentarze, tych pierwszych było ponad 250(!).  Przechodząc do tematu posta, niektórzy z Was już wiedzą, że uwielbiam paski, a najbardziej te pionowe, ponieważ bardziej pasują do mojej sylwetki, choć mam 2 bluzki z paskami w poziomie. 
Pionowe paski są stworzone dla sylwetek o bardziej kobiecych kształtach, aczkolwiek właściwie nie ma ograniczeń co do noszenia ich. Pionowe paski wydłużają sylwetkę, więc mogą je nosić osoby niskie oraz te, które chcą wydłużyć sylwetkę w pionie, a nie poziomie.
A Wy które paski lubicie - pionowe czy poziome?
Paski nie muszą być czarno-białe...
źródło: zdjęcia wyszukane na pinterest.com

13 komentarze

  1. Bardzo lubię paseczki w każdym wydaniu :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, dla mnie jednak pionowe paski (mimo, że je lubię)- nie są, ponieważ jeszcze dodatkowo by mnie wyszczuplił :< ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjątkowo dla ciebie stworzone są paski poziome :)

      Usuń
  3. Paski są bardzo fajnie, muszę się zaopatrzyć w jakąś zwykłą bluzeczkę na długi rękaw z nimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski- były, są i będą wiecznie modne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście lubię paski, ale te poziome ;)
    Może nie są najlepsze dla mojej figury, ale i tak je uwielbiam ;)
    Poziome by mnie za bardzo wydłużają, a tego już nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba zależy od konkretnego "ciucha" i typu pasków :) Niektóre pionowe wyglądają naprawdę interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski są klasyką
    Podoba mi się :]
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię paski, obecnie poluję na marynarkę w paski;d
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ubrania w paski są super:) ostatnio bardzo mi się podobają spodnie w pionowe paski. pozdrawiam, Magda
    www.magdabereda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)