Exclusive Collection Mohito 2013


Hej!
Marka Mohito zaprosiła do współpracy popularną aktorkę, a jednocześnie moją ulubioną aktorkę Martę Żmudę Trzebiatowską. Poniższa kolekcja jest inspirowana stylem aktorki i kobiecym charakterze marki Mohito. To połączenie kobiecości, nonszalancji w wielkomiejskim trendowym wydaniu. Propozycje Marty są bardzo zmysłowe i eleganckie, ale zarazem wygodne i uniwersalne - takie jakie dominują w jej osobistej garderobie. Ubrania z poniższej kolekcji nadają się zarówno na zwykłe codzienne wyjście ze znajomymi na kawę, jak i na większe wieczorne wyjścia.
Moje zdanie:
Osobiście jak patrzę na poniższe zdjęcia to podoba mi się, ale raczej na Marcie niż na mnie. Ogólnie to lubię ją oraz to jak się ubiera. 
A Wy lubicie styl Marty?
szkoda, że nie widać w całości tej koszuli, bo to jedyna rzecz, którą widziałabym w swojej szafie :-)

11 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba :))

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe są te ciuszki. Parę rzeczy bym wypatrzyła ;)
    Ale ona jest piękna i szczupła to na niej wszystko wygląda świetnie.
    Ja już bym miała z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No... muszę powiedzieć, że bardzo ładnie się prezentują te ubrania ;-) też dobrą osobę wybrali do prezentowania ubrań ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jej nie lubie:<
    www.lubyolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie stworzyła świetną kolekcję! Bardzo w moim guście:) No i Marta piękna jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się styl tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo elegancka kolekcja, ale też wydaje mi się, że najbardziej pasuje do Marty, a nie do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Była promocja w Super-Pharm ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Martę ;) Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdjęciach wygląda wszystko fajnie, gorzej w sklepie. A i fotoshop mógłby być mniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)