Dzień chłopaka!


Hej!
30 września przypada święto wszystkich chłopaków. Na codzień jest ich mało na moim blogu, ale wiem że w mniejszości są osoby płci męskiej, które odwiedzają mojego bloga. Z okazji Waszego święta postanowiłam zrobić post mody męskiej na sezon jesień-zima 2013/14. Niektóre trendy mnie rozbawiły.
Wszystkiego najlepszego dla wszystkich chłopaków!

Total Look.
Hit sezonu nie tylko w damskiej wersji, ale również u męźczyzn bardzo popularne są jednokolorowe garnitury. Total look nie dotyczy wyłącznie czerni, ale bardziej stawia na stonowane i pastelowe kolory, takie jak bordo lub szarości. Jestem na Tak.
 Wojskowa zieleń.
Chłopacy, masz do wojska! Ten trend dominuje w ciężkich płaszczach i eleganckich kardiganach noszonych pod marynarkę. Aż chciałoby się rzec za mundurem panny sznurem.
 Forever Young.
Hasłem przewodnim jest "Niech żyje młodość!". Bluzy z kapturem i popularne bomber jacket zestawiane są z eleganckimi marynarkami lub spodniami. Sportowo i na luzie.
 Wzory.
O ile w modzie damskiej mogę wyobrazić sobie printy zwierzęce, to już swojego przyszłego chłopaka nie. Ta moda raczej dla odważnych męźczyzn i pragnących się wyróżniać z tłumu.
 Mocne kolory.
Ta opcja również jest dla odważnych, jednak już nieco lepsza niż poprzednia. Ten trend lubi występować solo, więc warto założyć tylko jedną rzecz, np. sweter. Najlepiej, gdy góra rzuca się w oczy, a dół pozostaje neutralny.
 Z damskiej szafy.
To chyba jakiś żart. To prawda, że my lubimy podkrać męskie koszule, ale nie wyobrażam sobie sytuacji odwrotnej. Jestem absolutnie na nie!
Jestem ciekawa jak Wam się podobają trendy w modzie męskiej na jesień-zima 2013/14?

Biorę udział w rozdaniu u Sylwii.

10 komentarze

  1. fajnie sie te nasze chlopy by prezentowaly w takich ciuchach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no moze te krutkie spodenko-spodniczke to bym odpuscila! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko czemu nasi mężczyźni tak się nie ubierają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele ciekawych propozycji w tym sezonie , pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje ( wzięłaś udział w akcji na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają chłopcy w wojskowej zieleni :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami moda meska naprawde zaskakuje

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)