DIY - ciuchy i dodatki


Hej!
Dzisiaj mam dla Was inspiracje DIY, których dawno nie dodawałam.
1. Do zwykłej koszulki typu bokserka (albo inna) możemy doszyć wokół szyi koronkę i mamy całkiem nową bluzkę. Ten pomysł najbardziej mi się podoba :-)
2. bambosze domowe
3. torebka ze stej bluzki bądź swetra .
4. T-shirt z własnym napisem, który być może wykorzystam jak wymyślę jakiś napis/cytat :-)
 5. kolorowy wieszak na ubrania ;-)
Co Wam się najbardziej podoba?
Jeszcze na komputerze mam DIY organizacyjne i dekoracyjne, ale to w następnej notce :)

13 komentarze

  1. Super pomysły. Podoba mi się pomysł z koronką i napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi faworytami są pomysł z bokserką i koszulką.
    Ten z wieszakami też jest fajny ;)
    Więcej takich postów <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym napisał sobie na takiej koszulce "Alizée Jacotey - the most beautiful woman in the world" :) . Fajne pomysły :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam t-shirt, fajna sprawa! A ile uciechy :).

    P.S. Uwielbiam tą piosenkę Ewki :D.
    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka z napisem - pamiętam jak moja siostra identycznie przerabiała T-shirty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wieszaki- wyszły bardzo kreatywnie! Super pomysły:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z bokserką jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)