buty na jesień


Hej!
Za parę dni będziemy mieć już kalendarzową jesień, bo w pogodzie już zawitała. Najwyższy czas kompletować swoją garderobę na nowy sezon. Dzisiaj będzie post modnym obuwiu na jesień. Na pierwszym obrazku pokazałam wybrane modele ze sklepu pantofelek24.pl, gdzie znajdziecie tanie i modne obuwie.

Chciałam poinformować, że w sklepie czasnabuty.pl do końca września trwa promocja -15% na wszystkie modele Vices. 
<żeby zobaczyć wszystkie modele kliknij w powyższy baner>
Podobają Wam się?

9 komentarze

  1. Buty w necie są fajne ;)
    jednak nigdy nie kupię ich nie mierząc, mam dużą stopę i ogromny problem z obuwiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się zacznie... co by tu kupić na jesień -,- Nie cierpię kolekcji jesień -zima, choć jesień jest moja ukochana porą roku!
    ZNAK EWA FARNA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już szukam butów na jesień, bo co jak co, ale pogoda daje nam już do zrozumienia , że trzeba wyciągać powoli z szafy cieplejsze ubrania!:)
    pozdrawia,
    http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajne są te butki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są te :) Ja jesienią stawiam właśnie na krótkie kozaki i workery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarne mi sie najbardziej podobają ;d

    dodajemy do obserwowanych ;d ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z tych czarnych właśnie do mnie idą ale kupiłam na sellyo bo były w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka naprawdę fajnych par:)
    Ja już kupiłam na jesień w Papilon, workery ale dość delikatne :)i się przydają bo już jesiennie ciągnie po rajstopach :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)