autumn outfits


Jesiennych stylizacji ciąg dalszy...
Stylizacja 1
denim - khaki - moro
stylizacja 062
koszula - Stella Jean, parka - Dorothy Perkins, spodnie - moddeals.com, sneakersy - tutaj, torba - yoox.com, zestaw bransoletek - etsy.com, naszyjnik - pacsun.com, szal - nordstrom.com

Stylizacja 2
denim - fiolet - kropki - gwiazdki
stylizacja 063
koszula - theoutnet.com, blezer - yoox.com, spodnie - shopplanetblue.com, torba - yesstyle.com, zegarek - bloomingdales.com, szal - shop.nordstrom.com, etui na telefon - ebay, buty - czasnabuty.pl

Która Wam się bardziej podoba?

10 komentarze

  1. Jestem za pierwszą stylizacją ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pierwszego zestawu podobają mi się jeansy i koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja jest świetna:) ale druga też niczego sobie:)


    moze obserwujemy??:);*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ;) Ciekawe jak wyglądałyby na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje podobają mi się , ale jednak druga jakoś bardziej przypadła mi do gustu :)
    http://largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, jednak zmieniłabym buty :)


    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no tym razem typowe stylizacje dla mlodziezy....:))

    OdpowiedzUsuń
  8. w ten pierwszy chętnie bym wskoczyła ;d

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)