sukienki na wesele


Witam!
Wkońcu 'lekkie' ochłodzenie, popołudniu tak jak zapowiadali w telewizji była ulewa i grzmiało. Teraz jest już spokojny wieczór, możliwe że jeszcze deszcz się pojawi w nocy albo jutro. Nie wiem jak Wy, ale ja chyba trochę boję się burzy :-)
Jestem już po pierwszym efekcie maseczki 'siarkowa moc', drugą zrobię pewnie w poniedziałek, a recenzja prawdopodobnie w najbliższą środę.
Jak zapewne wiecie najwięcej wesel odbywa się latem i jesienią. Przygotowałam dla Was kilka wybranych przeze mnie sukienek na wesele.


klik                                               klik
klik                                          klik
Persunmall.com

Podobają Wam się, wybieracie się wkrótce na jakieś wesele do znajomych bądź w rodzinie :-)
ps. klikajcie w wolnej chwili w banery po prawej stronie.

11 komentarze

  1. We wrześniu idę na wesele koleżanki i właśnie szukam sukienki, nie mam w ogóle pomysłu co wybrać więc Twoje zestawienie jest bardzo pomocne:)

    A co do burzy... to w Warszawie nie boję się jak jest burza. W bloku nie robi to na mnie wrażenia. Teraz jestem na wsi... i tu jest zupełnie inaczej. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jaskrawa jest bardzo ładna ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 4 są prześliczne:) U mnie nie szykuje się żadne wesele:)

    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jest dziś zimno :P Temperatura spadła o połowę (15 stopni) i ja wcale nie narzekam ale mogłoby byc taki z 20-25 :P
    A sukienki nie w moim stylu. No może oprócz jednej. Na szczęście na żadne wesele się nie wybieram oprócz mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie nie lubię burz, mam małą traumę można powiedzieć :p
    Ta asymetryczna w kwiaty i miętowa maxi boskie! Ja wybieram się za 2tyg na ślub kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z tych sukienek jest idealna na co dzień, nie tylko na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny wybór, przygarnelabym prawie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spreading your meals throughout the day will improve muscle
    assimilation, and make sure that your body always has the calories it grams needs for muscle building.


    Check out my web blog jack 3d

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry material. Mam nadzieje na kolejne!

    Feel free to surf to my webpage; natural farmaceuticals

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry artykul. Czekam na kolejne!

    Also visit my web site: opinie o natural pharmaceuticals
    (www.kuchennymidrzwiami.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. My partner and I stumbled over here coming from a different web page and thought I might check things out.
    I like what I see so i am just following you. Look forward to finding out about your web page
    again.

    Here is my blog post :: user.chol.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)