recenzje filmowe


Hej!
Mam do polecenia kilka filmów, które ostatnio oglądałam. Są to trzy dramaty, które na zakończenie kończą się szczęśliwie.
Oglądaliście już któryś z poniższych filmów?

 Film jest jest oparty na podstawie książki Judy Blume, który opowiada skomplikowaną historię 17-letniej dziewczyny Davey Wexler, która czuje się bardzo samotna po śmierci ojca. Ojciec Davey zginął podczas strzelaniny w swoim sklepie. Matka postanawia zabrać ją i jej młodszego brata Jamesa do Nowego Meksyku.  Tam zamieszkują u ciotki Bitsy i wujka Waltera od strony ojca. Pewnego dnia Davey wyrusza na spacer do kanionu, gdzie poznaje tajemniczego Wolfa, dzięki niemu zrozumiała, że musi zrobić coś ze swoim życiem.

Film opowiada historię młodej dziewczyny nad którą znęcał się mąż. Pewnego dnia postanowiła od niego uciec. Tak trafiła do małego miasteczka, gdzie odnazła nową miłość. Jednak jej były mąż nadal chciał, żeby do niego wróciła. Po pewnym czasie zjawia się w tym samym miasteczku. Film przypomina mi trochę historię "Szczęściarza". Tyle, że tam młody chłopak po misji w marynarce wojennej przyjeżdża do małego miasteczka odnaleźć kobietę ze zdjęcia. A tutaj młoda kobieta zakochuje się we wdowcu, który samotnie wychowuje córkę. Oba filmy są warte polecenia. 

 Historia młodego małżeństwa: Marty i Aarona Claridge'rów, którzy wyruszyli na Zachód w poszukiwaniu swojego miejsca na dom i rodzinę. Niestety Aaron ginie, a Marta z powodu zbliżającej się zimy nie ma możliwości powrotu na Wschód. Samotny wdowiec i ojciec - Clark Davis, który sam wychowuje 10-letnią córkę Misie, składa jej matrymonialną propozycję. Chce żeby wyszła za niego za mąż i poczekała w ten sposób do wiosny. Marta miałaby w zamian opiekować się domem i jego córką. Niechętnie, ale godzi się.

14 komentarze

  1. Zadnego z tych filmow nie ogladalam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie oglądałam żadnego... Mam nadzieję, że to nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonale się składa, właśnie szukam filmu na wieczór... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego, pierwszy i trzeci najbardziej mnie zaciekawiły : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Safe Heaven <3

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam żadnego z tych :P ostatnio bardzo lubię kryminały :P

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych filmów oglądałam tylko Safe Haven, mój ulubiony film, kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tiger eyes chętnie bym zobaczyłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety tych nie oglądałam, mogę Ci polecić fajny film ( być może już go oglądałaś) Trzy metry nad niebem i jego drugą część Tylko Ciebie chcę:) film rewelacja również dramat, zakończenie jak kto uważa ( dla mnie nieszczęśliwe) może dla kogoś szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam obie części, i zgadzam się z Tobą że zakończenie było nieszczęśliwe, ale może naprawią to w trzeciej części która pojawi się w 2014r.

      Usuń
  11. Nie lubię takich filmów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezpieczna przystań uwielbiam jak wszystkie filmy sparksa - teraz czytam jego książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)