na upały dobre są warkoczyki


Hej!
Witam Wszystkich, dzisiaj to ja pilnowałam dzieci brata od rana do południa. W zastępstwie za mamę, bo dzisiaj byli u nas Ci co mierzą meble na wymiar, i mama musiała być w domu. Nowe meble w kuchni pojawią się dopiero pod koniec tego miesiąca. Byłam z mamą popołudniu również u dziadków. A Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?
Upały nadal trwają, więc mam dla Was kilka propozycji fryzur na lato. Jak już niektórzy wiedzą najbardziej lubię plecione warkoczyki, jeśli chodzi o koki to spinam włosy dużą spinką. A moje włosy sięgają już trochę ponad ramiona, myślałam nawet czy nie skrócić do ramion :-)

 w romantycznym stylu
 koki
 fale i warkoczyki - moja ulubiona ;-)
 fryzura dla długich włosów
koczek i bandanka
Podobają Wam się?
Lecę jeszcze zajrzeć na bloglovin;)

9 komentarze

  1. i właśnie ze względu na takie fryzury brakuje mi długich włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne fryzury ! Będę musiała niektóre wypróbować :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie fryzurki, chociaż tego francuskiego upięcia nie ogarniam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wszystkie :) Choć jednak lepiej jak ktoś plecie nam niż sami, chyba muszę męża w końcu nauczyć bo mam włosy prawie do pasa i trochę ciężko samej zaplatać :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądała Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1
    P.S. To nie spam! Ja po prostu wierzę w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram :) Ja dziś zrobiłam sobie dobieranego warkocza ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Warkoczyki są świetne... ale na moich włosach szybko się rozpadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, szkoda, że mnie nie ma kto zrobić takich warkoczyków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fryzury, ale przydałby się ktoś, aby mi je zrobił :p

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)