makijaż na koniec wakacji


Hej!
Napoczątku chciałabym bardzo podziękować za Wasze wczorajsze wejścia, bo było Was 243. Szkoda tylko, że nie wszyscy zostawili ślady po sobie. Dawno na blogu nie było inspiracji makijażu oka. Jak wspominałam już o trendach w makijażu na jesień-zima 2013/14 możecie przeczytać na e-garderoba.com. A ja dzisiaj pokażę te, które mi się spodobały, choć osobiście rzadko maluję tę część twarzy. Pozostało jeszcze parę dni do szkoły, więc jeszcze możecie wypróbować. Ciekawa jestem, który Wam się najbardziej podoba?
ps. wystarczy kliknąć w dany makijaż, żeby powiększyć okno.

18 komentarze

  1. Śliczny makijaż! Idealny na imprezę pożegnalną wakacji : )

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku czeka mnie studniówka ;D dłuuugo oczekiwana, nie mogę się doczekać tych makijaży, fryzur, szukania sukienki, butów, torebki ;) tylko potem część trudniejsza.. egzamin zawodowy i matura ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś za coś, najpierw zabawa potem nauka ;)

      Usuń
  3. fajne fajne
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne makijaże, ale wątpię czy dam sobie rade ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście jestem wielką fanką brązów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne makijaże ;))
    dodaje do obserwowanych :)
    zapraszam do mnie jeśli Ci tez mój blog spodoba to będzie mi tez milo jak dodasz go do obserwowanych ;)
    pozdrawiam, Kasjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma coś w w sobie. Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaze ! :) obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie maluję się cieniami do powiek wszystkie bardzo mi się podobają : ))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)