Ikona stylu - blogerka Glam & Glitter


Witam!
Dotąd tworzyłam stylizacje gwiazd znanych z tv czy filmów. Po raz pierwszy postanowiłam utworzyć outfit jednej z moich ulubionych zagranicznych blogerek - Glam & Gliiter. Wybrałam dwie stylizacje i próbowałam na polyvore znaleźć tańsze odpowiedniki do jej stylizacji w moim wykonaniu. Znacie jej bloga?

stylizacja 054
bluza - Kenzo, szorty - klik, trampki - Converse, torba - klik, bransoletka kolczasta - klik, bransoletka serca - oasis-stores.com, okulary raybany - amazon

stylizacja 053
t-shirt - klik, blezer - johnlewis.com, boyfriendy -klik, torba - charlotterusse.com, bransoletka - persunmall.com; Niestety nie mogłam znaleźć podobnych butów z drugiej stylizacji i wstawiłam buty Valentino.
Ja do drugiej stylizacji dobrałabym koturny albo baleriny :-)
Która bardziej Wam się podoba?

11 komentarze

  1. <3 Thank you for this lovely feature :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, jednak czasem ciężko znaleźć takie rzeczy żeby w pełni tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansy w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje są świetne,muszę paść na tej bloga;D
    chciałabym taką bluzę jak na 1;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi obie przypadły do gustu, ostatnio jestem rozchwiana pomiędzy stylem luźnym, a bardziej eleganckim, więc znalazłam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie połączenia, good job!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fajne, ale wybrałabym zdecydowanie pierwszą stylizację, bardziej dziewczęca :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. druga bardziej w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)