gwiazdy, gwiazdki, gwiazdeczki


Cześć!
Witam Wszystkich we wtorkowe południe, coraz bliżej nam do jesieni oraz szkoły, którą tak uwielbiacie ;-) Ja tak naprawdę jeszcze we wrześniu będę miała wolne, w październiku prawdopodobnie będę chodziła na studia drugiego stopnia na kierunku geografia, ale nie ma jeszcze oficjalnych wyników rekrutacji. Wczoraj otrzymałam potrzebne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do studiowania na kierunku geografia. Bo wiadomo będą pewnie wyjazdy terenowe i tym podobne.
Obiecałam Wam wczoraj dodać inspiracje z moim ulubionym motywem - są to gwiazdki.
Ja póki co mam tylko sweterek z tym wzorem oraz kolczyki i naszyjnik, ale chciałabym jeszcze mieć spodnie z małymi delikatnymi gwiazdkami oraz koszulę. Ogólnie to wszystko mi się podoba, jestem ciekawa czy Wy lubicie ten wzór?

14 komentarze

  1. Uwielbiam gwiazdki. Jak schudne to sobie kupię dżinsy w gwiazdki ;)
    Czyżbyś się wybierała na Wydział Nauk o Ziemi UŚ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ostaniej buedzie jest fajan sukienka z z gwiazd, jedna ale mozna inaczej, jak tylko bede miala odpowiedni material szyje..pa

    OdpowiedzUsuń
  3. mam sentyment do gwiazdek, kokardek i kropeczek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szary sweterek szczególnie mi się podoba, bo ja już tak jesiennie... Gwiazdki mają magiczną moc - poprawiają humor jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kierunek :) A gwiazdki są mega urocze :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wyglada :)
    Wpadnij tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gwiazdki mnie nie przekonują, ale blog bardzo ciekawy:) Może obserwujemy? Daj znać, chętnie się odwdzięczę;)
    Kisses, high-heeled view
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię gwiazdki, ale jakoś tak się złożyło, że w mojej szafie nie ma ubrań z tym motywem. Mam tylko kolczyki gwiazdki, bardzo przeze ze mnie lubiane. A ostatnio mała gwiazdka zagościła na moim nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Geografia-ciekawie ;)
    Super motyw, chcialabym miec cieply sweter w gwiazdki : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym wzorem, jednak ten szary sweter z 4 zdjęcia od końca kest cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)