Garnier Krem BB - recenzja


Hej!
Najwyższa pora zrobić własną recenzję kremu bb od garniera, który kupiłam w Biedronce jakoś w lutym za ok. 13 zł. Teraz cena niestety jest wyższa.

Od producenta:
Dla kogo jest stworzony krem BB?
Dla osób, które szukają produktu, który spełnia wszystkie wymagania skóry: nawilża 24h, zapewnia uczucie komfortu, ukrywa niedoskonałości, zmniejsza oznaki zmęczenia, ziemistość cery, stanowi ochronę UV.
Czym wyróżnia się krem BB?
Krem BB wykorzystuje technologię 5 w 1, łączy kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry, dba o skórę i tworzy jednocześnie efekt delikatnego makijażu. Jeśli zależy Ci na czasie wybierz go.
Działanie:
  • zapewnia nawilżenie skóry przez 24h
  • wyrównuje koloryt skóry
  • ukrywa niedoskonałości
  • rozświetla
  • zapewnia ochronę UVA/UVB - SPF15
(powyższe działanie miał mój krem bb, ale są różne rodzaje, więc czasami mogą się różnić)
Moja opinia:
6/6
Mogę śmiało dać najwyższą ocenę, bo spełniał wszystkie moje wymagania. Dodatkowo ma lekką konsystencję, nie obciąża cery tak jak ciężkie podkłady. Jest idealny na lato, kiedy mamy doczynienia z wysoką temperaturą. Czy kupię drugi raz? Jak zauważę niższą cenę - TAK!
A Wy mieliście z nim doczynienia?

13 komentarze

  1. Wiesz.. gdy widziałam to w reklamie nie byłam pewna, czyt o na prawdę działa... Ale skoro Ty oceniasz to na 6/6... to kupię ;p
    Pozdrawiam;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to również zależy od rodzaju skóry, u mnie się sprawdziło :-)

      Usuń
  2. miałam go i jakoś za nim nie przepadam, jak dla mojej skóry to jest masakra..
    zapraszam U MNIE ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy, ja jestem wierna bb z under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego kosmetyku. ;)



    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego kremu i mi pasuje idealnie ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i też uważam, że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam ale poniewaz nie maskuje zbyt dobrze, nie nadaje sie u mnie na wyjscie, ale na ''po domu'' lub w podrozy jest dobry. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy ja się w końcu przekonam do kremów BB? ;) pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbuj prawdziwego BB, Skin lub Missha albo innych koreańskich. te pojawiające się ostatnio na rynku nie maja z BB nic wspolnego, no chyba, ze nazwe :)
    ale pewnie ten na lato jak znalazl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm moja kumpela ma i sobie chwali;]

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)