DIY - biżuteria


Cześć!
Zanim zabrałam się za tego posta, zrobiłam małe zmiany w designu bloga. Jeszcze chciałam zrobić, żeby prawa kolumna zaczynała się od góry zamiast pod nagłówkiem, ale niestety sama nie potrafię tego zrobić. Może ktoś z Was wie jak to zrobić, choć ja już napisałam do jednej z dziewczyn :-)
Teraz wszystkie banery są na dole, ale to nie ozanacza że macie wolne od klikania w nie.
I chciałam Wam podziękować za wczorajsze 221 wejść :*

Biżuteria robiona własnoręcznie jest najlepszym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby, o ile tylko nie ma się dwóch lewych rąk haha :-) Ci co posiadają dar do pięknie robionych rzeczy poniżej znajdą kilka propozycji na kolczyki, bransoletki i naszyjnik.

1. wiszące kolczyki z sercem od serca
 2. bransoletka
3. tęczowe kolczyki z kolorowych koralików
 
4. naszyjnik z kwiatkiem
5. tęczowe kolczyki z modeliny
6. smakowite kolczyki m&m z modeliny
 7. pleciona bransoletka
 8. różowa bransoletka z ćwiekami
 9. kolorowa bransoletka z guzików
Niektórzy z Was po przeczytaniu tego posta będą mieć pracowite wakacje, ale czego się nie robi, żeby się nie nudzić. Osobiście kilka projektów chciałabym wykonać :-)

23 komentarze

  1. Bardzo fajne, szkoda ze zdjecia takie male:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy kliknąć w dany obrazek, żeby powięszyć w nowym oknie...

      Usuń
  2. Kolczyki z sercem świetne :) Chyba sama takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę czekać na twoją wersję ;-)

      Usuń
  3. Chyba skuszę się na zrobienie tęczowych kolczyków, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej ale cudo ♥
    Jakiś czas temu zajmowałam się biżuterią , ale widzę w tym naprawdę dobrą rękę ! Aby robić coś takiego trzeba poświęcić mnóstwo czasu , a nie tak jak innym to się wydaje posiedzieć 5 minutek :p
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO!!!:) długoo szukałam inspiracji do robienia biżuterii, a tu proszę!:) Super blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacha wszystkie Twoje cudeńka mi się podobają. Zapewne ta bliska osoba będzie zadowolona z prezent:)Świetny blog i post.
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są znalezione w sieci mi.in. na pinterest, ja jeszcze nie robiłam tych rzeczy:-)

      Usuń
  7. pięknie:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautifull :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  9. W wolnym czasie z chęcią przeglądam tą stronkę!


    Take a look at my page - spis stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Strona jest dobra. Wszystko jest poukladane i latwo znalesc
    jest to czego się szuka.

    Here is my blog post program do pozycjonowania

    OdpowiedzUsuń
  11. W wolnym czasie z chęcią przeglądam tą stronkę!


    My webpage: marketing internetowy

    OdpowiedzUsuń
  12. dzień dobry,strona mi się spodobała więc się dopisuję, pozdrawiam i zapraszam na moją stronę

    Feel free to surf to my web site: firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesująca strona internetowa. Polecam znajomym

    my blog post :: bezplatny seokatalog

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.
    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    Feel free to visit my web page bezplatny seokatalog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba wasza strona,taka przejrzysta

    my blog post: spis stron

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką biżuterie zrobioną własnoręcznie to i ja bym z chęcią dostała

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)