Cerumex spray - recenzja preparatu do higieny uszu


Hej!
Witam wszystkich w niedzielne, leniwe południe. Nie będę pisać o sobie tylko od razu zacznę od recenzji. Tym razem będzie to recenzja preparatu do higieny uszu. Nie wiem czy pamiętacie, ale wspominałam Wam już o moim artykule na e-garderoba na temat profilaktyki czyszczenia uszu tutaj A dziś kilka słów o jednym z preparatów wspomagających usuwanie nadmiaru woskowiny usznej.
Cerumex Spray
Od producenta:
Łagodny pray przeznaczony do rozmiękczania i usuwania nadmiaru woszczyzny z przewodu słuchowego zewnętrznego. Zalecany w profilaktyce przeciw nadmiernemu gromadzeniu się woszczyzny w przewodzie słuchowym, która może być przyczyną niedosłuchu.
 Skład:
aqua, glycerin, sodium bicarbonate, phenoxyethanol (and ethyhexlglicerin)
 Moja opinia:
6/6
Preparat jest łagodny i delikatny, z resztą nie może być inaczej jeśli chodzi o uszy. Dawkowanie jest proste, wystarczy przechylić lekko głowę na bok i psiknąć spray do ucha. Wyciekający płyn z ucha wytrzeć chusteczką. Podobnie postępujemy z drugim uchem. Preparat dostępny jest w aptekach.
Używaliście już tego preparatu albo używacie podobnych?
Mam nadzieję, że nikt z Was nie czyści uszu patyczkami.
Życzę miłej niedzieli, lecę przejrzeć wasze blogi.

18 komentarze

  1. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba spróbuje !
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Higiena uszu jest ważna ;p
    Świetna recenzja ;p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :) zapraszam do obserwowania i komentowania http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze sie z nim nie spotkalam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję! c:
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś takiego preparatu, nie pamiętam tylko nazwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for the review! :)

      www.shareasecret.wordpress.com

      xoxo

      Usuń
  8. Nie używałam go jeszcze nigdy, ale może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks for sharing this ! Also Thanku so much for ur comment on my blog !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie czegoś takiego szukam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej! pytałaś na blogu o moje poziome archiwum - dokładną instrukcję masz tutaj: http://forum.blogowicz.info/topics106/blogger-jak-zrobic-poziome-archiwum-podzielone-na-lata-vt6347.htm - jakbyś coś nie wiedziała to śmiało pytaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy czegoś takiego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam serdecznie,
    super recenzja :)
    ja osobiście używam produktu olivocap który nie zawiera wody jak wspomniany powyżej i może być stosowany już u dzieci od 3 miesiąca życia. Jak wszystkim wiadomo woda jest środowiskiem w którym rozwijają się bakterie dlatego laryngolodzy zabraniają stosowania produktów do uszu które w składzie mają wodę.
    Preparat o którym wspomniałam można stosować również przed wejściem na basen do uszu dziecka aby zabezpieczyć je przed infekcją
    polecam wszystkim www.olivocap.com
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. To o olivovcapie, to chyba jakaś reklama.

    Zatkało mi się ucho i czeka mnie laryngolog. Nie wiem czy ten cerunex pomaga, mi raczej nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten cerumex dostałam polecony przez laryngologa, bo też mi sie uszy zatkały, a olivocap nie słyszałam do tej pory ;)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)