żel-krem do mycia twarzy - recenzja


Cześć Wszystkim!
Na dworze ciepło, póki co jeszcze nie ma upałów. Podobno w weekend ma być ponad 30 stopni. Dzisiaj druga z trzech zaległych recenzji kosmetycznych. Mój sposób na lekkie zaczerwienienie na skórze to żel-krem do mycia twarzy Nivea. Z resztą zarówno ten, jak poprzedni zielony to kosmetyki delikatne, dlatego kosmetyki z serii Nivea należą do moich ulubionych.

Opakowanie:
Żel-krem znajduje się w plastikowym opakowaniu z poręczną zatyczką, dzięki czemu dozowanie nie jest trudne. Opakowanie jest przeźroczyste, więc widać dokładnie ile kosmetyku jeszcze pozostało.
Konsystencja:
Substancja jest koloru białego z delikatnymi różowymi kropkami (czyt. peeling). Konsystencja przypomina zwykły krem Nivea.
Działanie:
Żel-krem oczyszcza i odświeża skórę twarzy. Po zastosowaniu cera wygląda zdrowo i świeżo.
 Skład:
Żel-krem zawiera naturalny olejek migdałowy i hydra IQ.
Dostępność:
ja kupiłam w sieci skepów Biedronka
Cena:
nie pamiętam, ale nie jest drogi
Ocena:
5/6

14 komentarze

  1. Ja mam problem z dobraniem żelu do twarzy - jeden mnie uczula, inny natłuszcza skóre... Ale tego jeszcze nie miałam okazji próbować - jutro jadę dokonać zakupu, mam nadzieję, że tym razem się uda :)

    Fajny blog - dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel jest spoko, miałam go dwa razy.
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam również tego żelu i muszę powiedzieć , że mi przypasował swoją konsystencją jak i zapachem no i działaniem oczywiście. Myślę , że powróce do tego produktu!
    pozdrawiam:*
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kupię ;)lubię kosmetyki z nivea. garnier też ma fajne moim zdaniem ;)no i taki pozytywny różowy kolor umili każdy poranek

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ziąb, deszcz i wiatr, który o mało głowy nie urwie ;O

    Fajnie tu u Ciebie ;)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o! muszę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go, fajnie odświeża :)
    Zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go używałam i był nawet okej ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty z Nivei.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam obecnie do twarzy Nivea 3w1 czyli żel, peeling i maska, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, chętnie wzięłabym udział w rozdaniu, ale na swoim facebooku za dużo mam już zalajkowanych fanpage'y i zanim dogrzebię się do zdjęć i informacji od znajomych to za dużo mi z tym schodzi, a tymczasem trzeba polubić aż dwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja z nivei używam tylko mleczka do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bd musiała go wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)