Wielki Gatsby - recenzja filmowa


Witam!
Film, który warto obejrzeć i który trafił do mojej listy filmów ulubionych.
Opis filmu:
Akcja filmu rozgrywa się w latach 20. Nowy Jork, 1922 rok. Milioner Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) spotyka po 5 latach swoją wielką miłość - Daisy (Carey Mulligan). Zanim jednak się spotkali Jay urządzał wielkie przyjęcia w swoim ogromnym domu. Wszystkie po to, aby zobaczyć się z dawno niewidzianą ukochaną. Na jedno z takich przyjęć zaprasza Nicka Carrawaya (Tobey Maguire), który później zostaje jego najwierniejszym przyjacielem do końca. Nick Carraway postanowił opisać życie tytułowego 'Wielkiego Gatsby'ego'.
Moja ocena:
6/6
Ten film trafił na listę moich filmów ulubionych. Zarówno rola w 'Incepcji' jak i rola 'Wielkiego Gatsby'ego', w którą wcielił się Leo DiCaprio bardzo mi się podobała.
Oglądaliście?

5 komentarze

  1. Jeszcze nie oglądałam tego filmu. Ale już od jakiegoś czasu korci mnie, żeby po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam-świetny film, muzyka, gra aktorów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale słyszałam już kilka pochwał tego filmu :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Leonardo DiCaprio w tym filmie stanął na wyżynach, a Jay Gatsby to jego jedna z najlepszych ról w karierze! Sam film przepełniony masą świetnej muzyki, scenografii i ogólnym przepychem, który już nie raz oczarował widza! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Do szpiku kości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)