Get the look - Ashley Tisdale


Cześć!
Witam wszystkich w te upalne niedzielne południe. U mnie ponad 30 stopni Celsjusza! Siedzę w swoim pokoju, bo mam pokój od strony chłodniejszej, więc trochę odpoczynku od upału mam. Na dwór wyjdę pewnie wieczorem. Zrobimy sobie z moim psem dłuższy spacer. Dzisiaj mam przerwę w ćwiczeniach.
Stworzyłam przed chwilą outfit na upalny dzień w stylu mojej ulubionej idolki - Ashley Tisdale.  Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
stylizacja 052
szorty - zara, t-shirt - bucle.com, japonki - kohls.com, okulary przeciwsłoneczne - witchery.com
A Wy jak radzicie sobie z upałem? Ja zaraz schłodzę się lodami ;-)






16 komentarze

  1. Na razie piję lemoniadę :) Po lodu musiałabym jechać do sklepu... ale nie chcę mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw ;) Ja akurat dziś dodałam wpis o fryzurach na upały :D
    Ta pogoda jest strasznie męcząca, ciągle siedzę przy otwartych oknach z butelka wody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw zdecydowanie idealny! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie siedzę na dworze i popijam zimną lemoniadę - cuuudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sb pije tymbarka z lodem:)
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się połączenie tej bluzki z tymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw fajny :)
    ja piję dużo wody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z upałami ciężko, ciężko... Ale są lody, woda i zimne napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam lubie upaly ;) w koncu gorace lato ;D musze przyznac ze stworzony przez Ciebie zestaw przypadl mi do gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja ;) Uwielbiam shorty. Są idealne na upały ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw ;D szczególnie podobają mi się szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie sie szorciki spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, również dodaję :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. Koszulka, szorty i japonki, to idealna opcja na upały :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)