Get the look - Rihanna


Witam!
Taka ładna pogoda dzisiaj u mnie, ciepło. Skorzystałam i zrobiłam sobie parę nowych zdjęć. Nie wiem jeszcze, czy je dodam :-) Byłam też rano w Castoramie z rodzicami i wybieraliśmy płytki do nowej kuchni, bo u mnie trwa właśnie remont w kuchni. Płytki wybrałam w kolorze beżu. Później Wam pokażę :-)
A dzisiaj reaktywacja postów z outfitami gwiazd. Przeglądałam polską stronę fanów Rihanny i wybrałam jej jeden outfit, gdzie dominuje dżins. Nie przepadam szczególnie za jej stylem, bo czasami jest zbyt wyzywający, ale ten przypadł mi do gustu. Jeśli chcielibyście znać zasady stylu Rihanny, to zapraszam do lektury bieżącego Joy'a.
stylizacja 036
koszula - vero moda, spódnica - dorothy perkins, szpilki - net-a-porter.com, kopertówka - Banana Republic, kolczyki - brooksbrothers.com, bransoletka - shamballa, pierścionek - River Island, czapka - bcbgeneration.com, okulary - H&M

A Wy lubicie styl Rihanny?


12 komentarze

  1. Hey dear, nice set. Thanks for commenting on my blog. :) Would you like to follow each other? Let me know in my blog and I’ll follow right away. : )

    XX, IamJenniya
    New Post! >> Bustiers and Bandeaus

    OdpowiedzUsuń
  2. Rihanna jest świetną babką ze świetnym stylem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jej. Ale jeansowa koszula i spódnica są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rihanna jest najlepsza pod słońcem. jeżeli chodzi o własny styl : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie deszcz z gradem + nie cierpię tej piosenki : O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie odwzorowane :)), a Rihanna jest jak dla mnie jedną z najlepiej ubranych piosenkarek ;).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. do mnie też nie przemawia jej styl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę tej piosenki również >.<
    Riri ma fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rihanna jest piękna, bardzo ją lubie, ma świetny styl :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "W rytmie serca", www.filmowe-abecadlo.blogspopt.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, że lubimy!
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rihanna ma świetny styl, choć nie wszystkie jej stylizacje mi się podobają xd

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)