recenzje filmowe


Witam!
Pogoda brzydka, pochmurno i deszcz. Słońca dzisiaj nie widać, ale nie martwcie się :-) Mam spacjalny post na taki dzień jak dzisiaj, mianowicie recenzje filmowe. Ja już wszystkie trzy filmy obejrzałam i wszystkie są warte obejrzenia wg mnie. Założyłam sondę, ale już nie tę z bloggera, bo mi ostatnio jakoś głosy pojawiały się i znikały. Na forum dowiedziałam się, że sondy blogger mają wady. Każdy głos będzie dla mnie na wagę złota pomocny :-)

 W rodzinie Isabelle (Diane Kruger) panuje fatum, że każde pierwsze zawarte małżeństwo rozpada się. Kiedy Isabelle oświadcza się jej narzeczony, Pierre (Robert Plagnol), ona postanawia wziąć szybki ślub i natychmiastowy rozwód z kimś przypadkowym. Jej siostra, Corinne (Alice Pol) załatwia jej ślub z Duńczykiem, jednak ten nie zjawia się na umówionym spotkaniu. Isabelle poznaje w samolocie Jeana-Yves (Dany Boon) i wyjeżdża za nim do Afryki. Tam biorą ślub masajski. Po ceremonii Isabelle postanawia wrócić do narzeczonego, jednak jej mąż nie chce jej opuścić i przyjeżdża za nią.
Moja ocena: 5/6

Historia 17-letniej Ree Dolly (Jennifer Lawrence), która opiekuje się chorą matką i dwójką młodszego rodzeństwa. Pewnego dnia dowiaduje się, że może stracić dom, jeżeli nie odnajdzie swojego ojca. Film jest gatunku dramatem/thrillerem. 
Moja ocena: 5/6
 

 Film jest z gatunku sci-fi i opowiada historię z przyszłości, kiedy ludzkie ciała i umysły opanowują Dusze, które choć dobre, nie potrafią czuć. Melanie udaje się nauczyć tego swoją Wagabundę. W filmie występuje również wątek romantyczny: Melania - Jared (Max Irons) oraz Wagabunda - Ian (Jake Abel). Saoirse Ronan, która wciela się w rolę Melanii/Wagabundy jest znana także z takich filmów jak 'Nostalgia Anioła' czy 'Hanna'. 'Nostalgia Anioła' to historia 14-letniej Sussie Salmon, która zostaje zamordowana przez seryjnego mordercę.
Moja ocena: 6/6
Oglądaliście któryś z tych filmów?, a może macie jakieś filmy godne polecenia :-)
Miłego weekendu, ja będę dziś oglądać film 'W drodze'.

7 komentarze

  1. Nie oglądałam żadnego z powyższych filmów, ten pierwszy chyba najbardziej mnie ciekawi, taka pogoda to trzeba nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobal mi sie intruz,juz sam poczatek mnie przynudzal;p
    świetny film to "bezpieczna przystan";D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisuje twoją propozycje do obejrzenia, bo już sam opis filmu 'bezpieczna przystań' brzmi ciekawie ;-)

      Usuń
  3. Oglądałam "Intruza" - nie zachwycił mnie... strasznie długi i nudny.
    A co do filmów to ostatnio oglądam same sensacyjne i polecam "Olimp w ogniu" i "G.I.Joe Odwet"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za sensacyjnymi nie przepadam, ale obejrzę z ciekawości .

      Usuń
  4. tez bym obejrzała jakis dobry film :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)