krem do depilacji nóg z serii Joanna - recenzja


Witam!
Dziękuję za każdą wypowiedź pod poprzednią notką. Od dawna już planowałam takie posty w stylu 'co ja myślę o tym'. Obiecuję, że to nie jedyny taki post. W sondzie, w której nadal możecie brać udział zaznaczyliście, że chcecie posty kosmetyczne. Tak się składa, że mam 3 zaległe recenzje, bo chciałam najpierw zużyć, a potem dopiero napisać. A zdjęcia robiłam zaraz po kupieniu.
Na pierwszy ogień wzięłam krem do depilacji nóg z serii Joanna. Pominę co producent pisze.
Opakowanie:
Zawiera 3 elementy: tubkę z kremem, emulsję nawilżająco-kojącą, szpatułkę.
Konsystencja:
Dozowanie kremu jest proste, substancja ma postać kremu, który łatwo rozprowadza się za pomocą szpatułki na nogach. Pojemnik z kremem ma zakrętkę, więc z przechowaniem nie ma problemu. Natomiast emulsja stosowana po goleniu jest w saszetce, która po pierwszym użyciu jest otwarta. Ja przypinam klamerką, żeby substancja nie wyciekła. Również delikatnie nawilża i koi skórę po goleniu.
Zapach:
Krem jest wzbogacony ekstaraktami z miodowego melona i rumianku. Emulsja ma zapach mleczka z awokado i wyciągu z rumianku.
Plusy:
+ efekt gładkich nóg utrzymuje się 3 tygodnie (pierwszy raz goliłam pod koniec czerwca, drugi raz w ten piątek)
+ zapach delikatny
+ cena niska
+ dostępność (Biedronka, Rossmann)
+ nowa ulepszona formuła na plus
+ opakowanie starcza na 3 użycia
Minusy:
- nie znalazłam
Mieliście ten produkt?

17 komentarze

  1. musze kupić :) nie byłam pewna zawsze co do tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować, jak na razie pozytywne wrażenie zrobił na mnie venus. pozderki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam ,ale musze wyprobowac.^^

    dziekuje , ja bardzo lubie krotkie topy.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przy najblizszych zakupach bd musiala go kupic skoro taki dobry;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie niestety takie produkty nie działają,a szkoda..;) bardzo fajny blog,będę obserwować i również do tego zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz użyłam... ale okropnie podrażnił mi nogi... i nie trzymałam za długo...

    OdpowiedzUsuń
  8. TRINNI'S STUFF UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy opis ale ja używam depilatora;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę tak długo ci się efekt utrzymał???? Chyba miałam dłużej na nogach potrzymać bo najwyraźniej nie do końca usuneło włoski. Miałam to samo co po maszynce - max tydzień gładkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski odrastają rzadsze, więc przez dłuższy czas są niewidoczne :)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że te kremy pozwalają na tak rzadkie golenie nóg.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że jeszcze nie próbowałam tej firmy, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chyba wypróbuję. Ostatni rok używałam depilatora i moje nogi wyglądają teraz koszmarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog! Would you like follow each other? Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wypróbuję ;) i zdam relację.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten krem, używałam do nóg i do pach. Na nogach super, pozostawiał gładkie nogi. Pod pachami natomiast tylko skracał włoski. Zresztą wersję na te wrażliwsze miejsca też miałam i dokładnie te same rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)