HIT - frędzle


Cześć Wszystkim!
Długo się zastanawiałam co wziąć pod lupę do postu tematycznego, aż wkońcu przypomniałam sobie, że uwielbiam frędzle. Frędzle świetne wydłużają krótkie bluzki, tym samym wydłużają sylwetkę. Frędzle możemy spotkać wszędzie od torebek i butów, po bluzki i spódnice.

Frędzle wbrew pozorom można łatwo i prosto zrobić samemu. Zapraszam do obejrzenia filmiku, gdzie jedna dziewczyna pokazuje jak zrobić frędzlową koszulkę klik.
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.

28 komentarze

  1. Ten trend jest bardzo fajny, jednak kiedy ubrałam bluzkę z frędzlami to stwierdziłam że to nie dla mnie ; D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oo lubię też frędzle bardzo :D

    zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. dawne frędzle wracają do łask :)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bikini, buty i torebki_wtedy dla mnie frędzle są idealną ozdobą, ale bluzka... jakoś nie mogę się przekonać:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Frędzle są świetne, jak najbardziej w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się;D mam zamiar kupic sb torbe z fredzlami;D

    OdpowiedzUsuń
  7. frędzle zawsze mi się będą kojarzyły z latami 90 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, bardzo inspirujący:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam frędzle! Cały czas poszukuję torebki z frędzlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są frędzle, ale nie mam w swojej szafie nic z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi przydałaby się bluzka i torebka :-)

      Usuń
  11. Frędzle są świetne, w szczególności na krótkich bluzkach ;)
    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam frędzle, przepiękny post!

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio marzy mi się taki t-shirt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie posiadam w swojej garderobie z tego typu rzeczy, może czas to nadrobić;D właśnie zaczynam się nad tym poważnie zastanawiać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam frędzle ;) Najbardziej podobają mi się w takim wydaniu jak na pierwszym zdjęciu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi frędzle nie przypadły do gustu, nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam, ale wyglądają ciekawie :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki kochana! :) oj pare rzeczy z tego posta bardzo przypadlo mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też uwielbiam frędzle! świetnie sprawdzają się na tych dwuczęściowych strojach kąpielowych ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Frędzle - fajna sprawa. Trzeba tylko uważać, żeby nie przedobrzyc. Sama szykuję się właśnie do stworzenia post w roli głównej z frędzlami.
    Dzisiaj za to post z błękicie - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio również zastanawiałam się nad kupnem bluzki z frędzlami, fajnie wygląda w różnych zestawach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. t-shirt z flagą i frędzlami jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)