DIY - ubrania i dodatki


Witam!
Wczoraj założyłam konto na vinted.pl i przeniosłam tam swoją wyprzedaż. Zapraszam wszystkich chętnych. A Wy macie konto na vited, jeśli tak podajcie nazwy, to zajrzę do Was ;-)
Dziękuję wszystkim obserwatorom za obserwowanie mojego bloga, tym widocznym 118 oraz pozostałej 4 ukrytych, bo już chyba wiem dlaczego w statystykach wyświetla mi 122. Poprostu mam 4 anonimowych obserwatorów. Wy też macie podobnie?
A dzisiaj na blogu to co lubicie najbardziej - DIY.

kokardki na tylnich kieszeniach u spodni
naszyjnik z grubego sznurka
prosty sposób na szorty
bluzeczka na lato
kolorowa bransoletka z koralików
znowu bransoletka
bransoletka na lato
zrób sama buty MIUMIU
karbowany dół od bikini
Ja muszę znaleźć jakieś niepotrzebne sznurki i zrobić sobie jedną z bransoletek. Podobają mi się również te pierwsze kokardki, naszyjnik, bluzka z wyciętymi 'dziurami' na plecach oraz szorty. 
A Wam co się podoba?

14 komentarze

  1. I love these DIY, thak you so much for sharing, all these look so glam! Great choices

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie rzeczy :) Szkoda, że nie mam talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletki są świetne ;)
    A z obserwatorami też tak mam podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I just love the denim bow pocket !! Great idea !

    XX Luba 







    Meet Etrala London : the most Optimistic fashion
 brand and win organic tee with positive quote
    http://www.well-living-blog.com/2013/06/positee-for-my-lovely-readers.html

    OdpowiedzUsuń
  5. That pink bracelet looks very cute. Gotta give it a try soon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje szczególnie spodobały mi się spodenki z kokardą na kieszeniach super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły! sama uwielbiam DIY! :)Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, ile fajnych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)