DIY - akcesoria


Cześć!
Witam wszystkich w leniwe, upalne poniedziałkowe południe. Jednak muszę dziś zmotywować się do ćwiczeń z Mel B. Temperatura w słońcu prawie 40 stopni Celcjusza! (100 stopni Fahrenheita!) 

1. Torebka w kwiaty.
 2. Pudełko z gazet.
 3. Ramka na zdjęcie.
 4. Dekoracja
 5. Szmaciana zabawka dla dziecka. Nie jedno dziecko lepiej zabawi się zabawką ręcznie zrobioną niż markową.
6. Poduszka-Sowa.
 7. Bransoletka shamballa
 8. Pudło na drobiazgi
 9. Namiot idiański dla dzieci, ale i również dla starszych dzieci. Świetny pomysł nie tylko do salonu, ale także do ogródka, żeby schować się przed promieniami słonecznymi, które w okresie silnego promieniowania są szkodliwe.
 10. Baleriny-kapcie, które są dobrym obuwiem po domu.
 11. Stare koturny jak nowe
12. Baleriny jak nowe.
Jestem ciekawa co Wam się najbardziej spodobało?



15 komentarze

  1. Jak zwykle super :) sówki, torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są świetne! :)
    Szkoda, że ja nie mam do tego talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy, niestety ja mam dwie lewe ręce :/

    OdpowiedzUsuń
  4. To pudelko gazetowe jest swietne! Wlasnie takiego pomyslu szukalam, dzieki:*

    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ! ;) Przydatne, będę się dzisiaj bawić ^^
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przerabiałam sama koszulę. Postaram się ją niedługo pokazać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie ogarniam tych drugich stopni,nie naszychxd
    fajne pomysły;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy można zrobić :)!

    zapraszam - www.kolawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobało się pudełko z gazet, idealne na biżuterię! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wszystko :)
    Super blog !!!
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obs :) Odwdzięczę się ;));PP

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o ćwiczenia, ja w upały wymiękłam:D
    A z kolei z gadżetów - pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kto by pomyslal ze tyle rzeczy mozna samemu zrobic :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)