Charlie - recenzja filmowa


Witam!
Wakacje w pełni. Od rana do popołudnia spędzam na dworze z przerwą w południe. Natomiast wieczorem mam chwilę, żeby nadrobić zaległości w oglądaniu filmów. Na pierwszy ogień obejrzałam film z Emmą Watson "Charlie" (2012).
Opis filmu:
Film opowiada historię chłopaka zamnkiętego w sobie, który rozpoczyna naukę w liceum. Rok wcześniej stracił przyjaciela, który popełnił samobójstwo. W nowej szkole nie potrafi się z nikim zaprzyjaźnić. Jednak po czasie zaprzyjaźnia się z uczniami ostatniej klasy liceum - z Patrick'em, którego przezywają w szkole pseudonimem "Wcale" oraz Sam, która jest przyrodnią siostrą Patricka. W roli tytułowego Charliego Kelmeckis wcielił się Logan Lerman, w rolę Sam - Emma Watson, Patricka - Ezra Miller. Pozostali to Mae Whitman (filmowa Mary Elisabeth), Kate Walsh (filmowa mama Charliego i Candance), Dylan McDermott (filmowy ojciec Charliego i Candance) oraz Nina Dobrev (Candance, siostra Charliego), a także Joan Cusack (Dr Burton).
Moja ocena:
5/6
Warto obejrzeć.

10 komentarze

  1. Oglądałam ten film z klasą, pod koniec roku szkolnego ktoś przyniósł na dvd, bardzo fajny, również polecam obejrzeć! : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam. Też nadrabiam braki filmowe :) i serialowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po opisie wydaję się być ciekawy:) może kiedyś oglądnę:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie oglądałam, ale może obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sounds like a great film!

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie się zastanawiałam czy obejrzeć ten film!

    Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)