wyprzedaże - za i przeciw

Witam!
Wyprzedaże na dobre zadomowiły się we wszystkich sklepach. Na pytanie co kupić, żeby nie żałować odpowiada najnowszy numer Joy'a. Postaram się w skrócie przedstawić te porady, choć i tak są już większości znane. Po pierwsze i oczywiste to klasyka: biała koszula, czarna marynarka, beżowy trencz, dżinsy rurki, ołówkowa spódnica.
klasyka
Dodatki są wypełnieniem każdej stylizacji. Warto postawić, więc na gruby pasek (opcja dla kobiet z talią, nie polecany dla kobiet, które nie posiadają talii, ponieważ będzie widoczny brak talii), wzorzysta kopertówka (również dla odważnych dziewczyn), duże kolczyki (dla wysmuklenia twarzy), pankowa kolia, botki na szpilce oraz szpilki z noskiem.
akcesoria
Czego nie warto kupować? Przeciwnicy neonów będą zadowoleni, bo jesienia odejdą tak szybko jak się pojawiły. Popularne spodnie/legginsy w paski również przestaną być modne. Nie warto inwestować w połyskujące buty, a także koszulki z numerami.

Przykładowe stylizacje
Stylizacja 1 
Czerwona sukienka połączona z ramoneską, wysokimi butami i torbą.
stylizacja 028

Stylizacja 2
Biała marynarka połączona z białą bluzą, spódnicą w kropki, szalem.
stylizacja 031

Stylizacja 3
Ramoneska w kwiaty połączona z ołówkową spódnicą i botkami bez palców.
stylizacja 030

Stylizacja 4
Indygo
stylizacja 034

Stylizacja 5
Ołówkowa spódnica w panterkę połączona z ciepłym swetrem, lordsami i torebką z nitami.
stylizacja 033


12 komentarze

  1. ja to bym wzięła wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe porady...
    Pomysłowy post. Myślę też nad zakupieniem magazynu "Joy". :)
    ~ Niebieski kolczyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to też zależy od stylu, chyba najlepiej jest kupować podług siebie a nie podług tego co inni teraz noszą :D Oczywiście to moje zdanie ale porady są przdatne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, jak idę do sklepu to patrzę co mi się podoba, nawet nie przywiązuje dużej wagi czy coś do siebie pasuje czy nie. lubię bawić się modą.

      Usuń
  4. Każda stylizacja bardzo fajna, każdą bym polecił koleżankom! :) Czwarta podoba mi się najbardziej, jest taka z klasą :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję czarnej komedii "Turyści" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. indygo to jeden z moich ulubionych kolorów :-)

      Usuń
  5. Ja mam już od jakiegoś czasu legginsy w paski i nie zamierzam przestawać ich nosić, choć pewnie klasykami nigdy nie zostaną :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ciuchy *.*

    świetny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula z 3 stylizacji jest piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje:) ja jeszcze nie zdążyłam nic kupić na wyprzedażach- wybieram się w przyszłym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie na tych wyprzedażach kupiłam sobie taki beżowy płaszcz na wiosnę/jesień :) Przecena była dość fajna - o 30€ :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)