treningi z Mel B

Witam!
Od początku tego roku szukałam idealnych ćwiczeń dla mnie. Próbowałam już a6w, ale uznałam, że są to ćwiczenia raczej na wzmocnienie mięśni, więc nie dla mnie. Początkowo bałam się ćwiczeń z Mel B, bo czytałam, że są wyczerpujące. Jednak od 2 dni ćwiczę i zmieniłam zdanie. Nie wszystkie treningi Mel B są ciężkie. Najbardziej lubię rozgrzewkę, cardio, pośladki oraz rozluźniające.
Oczywiście ja nie mam obsesji na punkcie odchudzania jak niektóre osoby. Chodzi mi raczej o lekkie wysmuklenie sylwetki, zmniejszenie paru cm w biodrach i w boczkach.
Moje motta:


A Wy ćwiczycie/ćwiczyliście  z Mel B? Zauważyliście u siebie już efekty? U mnie na razie tylko pot, ale to już jest dobrze, bo przez pot spala się zbędne centymetry.

19 komentarze

  1. to świetne ćwiczenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę na brzuch :33
    Zapraszam na piątkowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ma świetne ćwiczenia,zwlaszcza te na pośladki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo o nich słyszałam. Ale wciąż nie mogę się zmotywować do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie skończyło się na jednym ćwiczeniu xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczyłam kiedyś z Mel B i uwielbiałam jej energię w filmikach! Nawet najcięższe ćwiczenia zlatywały szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie Mel B. w ogóle nie urzekła. Jestem ciekawa kto ułożył jej te ćwiczenia, bo z tego co czytałam to jest to twór innych ludzi a nie osoba z pasją i chęcią do ćwiczeń..:/

    OdpowiedzUsuń
  8. ćwiczyłam przez jakiś czas na brzuch ale jakoś o tym zaczęłam zapominać ;d
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam te treningi, ale osobiście trenuje z Chodakowską:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaudia, która wygrała u mnie nagłówek nie odezwała się po nagrodę, w związku z tym wylosowałam Ciebie! Wysyłam ci już maila, tak więc GRATULUJĘ! ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    *PersunMall Giveaway On My Blog*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęłam ćwiczyć go od wczoraj, jest bardzo fajny polecam w 100%. Super jest też trening z Ewą Chodakowską, podobno przynosi mega efekty ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykańczające, ale świetne! Efekty sa mega:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja proponuję zapisać się na jakiś fitness - ćwiczenia z płyty bardzo szybko się nudzą. A grupa motywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ostatnio ćwiczę - chce zgubić trochę w nogach :)
    - zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. robię z Mel B. brzuch i tyłek, uwielbiam ją, jest taka pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  17. ja to a6w bo chce zrzucic troszkę brzunia a wzmocnienie mięsni przy tym nie jest złe. ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele słyszałam o treningach z Mel B chyba kiedyś spróbuje, jak na razie ćwiczyłam z Ewką Chodakowską.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też słyszałam o niej dużo dobrego ,ale osobiście ćwiczyłam tylko z ewą chodakowską. :) do mel b jeszcze nie doszłam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)