recenzja żelu do golenia nóg Isana

Witam!
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednią notką. Będą dla mnie inspiracją do dalszych ćwiczeń. Dziś znowu ćwiczyłam z Mel B - rozgrzewka, ćwieczenia na klatkę piersiową i plecy, na koniec ćwiczenia rozluźniające. Rozgrzewka i ćwiczenia rozluźniające są stałym elementem mojego codziennego treningu, zmieniam tylko ćwiczenia, które są pomiędzy nimi, raz są to pośladki, innym razem brzuch itd. Za każdym razem wydzielam dużo potu. Zawsze po treningu uzupełniam ubytki wodą. Uwielbiam pomidory koktajlowe, które są moją przekąską zamiast "czegoś" słodkiego.
To tyle, a teraz chciałam Wam coś powiedzieć o nowym produkcie kosmetycznym. Trochę późno, ale musiałam przecież trochę zużyć. 

Żel do golenia dla skóry wrażliwej z serii Isany.
Opinia producenta:
Przyjazna formuła z aloesem, witaminą E, alantoiną oraz ekstraktem z migdałów. Łagodzi podrażnienia i pielęgnuje skórę nóg, okolic ramion i bikini. Przeznaczony do golenia na mokro dla kobiet.
Moja opinia:
4/6
Plusy:
  • przyjazna formuła
  • łagodzi podrażnienia
  • cena 
  • zapach
Minusy:
  • dozowanie, trzeba wstrząsnąć, a potem nałożyć na wilgotną skórę. Pod koniec, gdy jest już mało trudniej się dozuje.
Czy kupię drugi raz? Raczej nie, bo goląc nogi maszynką jednorazową zawsze muszę uważać, żeby się nie zaciąć. Dwa dni temu właśnie się zacięłam. I teraz wiem, dlaczego lubię kremy do depilacji nóg. Za dwa tygodnie recenzja kremu do depilacji z Joanny.
Pa, zmykam na Wasze blogi ;-)

6 komentarze

  1. nie miałam go, ale problem z dozowaniem to jest chyba w każdym takim produkcie, ze pod koniec trudniej go nakładać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej pianki nie lubię. Raz kupiłam i nigdy więcej. Używam pianki "Venus". Też nie jest droga, a o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nawet ta pianka podpasowała.
    Kremy do depilacji jakoś strasznie mnie irytują.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za Isaną, ale może nie jest taka zła jak myślałam ;)
    Zapraszam : outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for a marvelous posting! I actually enjoyed
    reading it, you happen to be a great author.I will always bookmark your blog and definitely will come back
    someday. I want to encourage you to definitely continue
    your great writing, have a nice day!

    Check out my web blog xtrasize

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, that's what I was searching for, what a information!
    existing here at this webpage, thanks admin of this web site.


    Have a look at my weblog; kviklån

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)