kolorowe sny

Witam!
Na dworze jest tak gorąco, że chyba bardziej wolę zimę, bo jak jest śnieg to ja nie narzekam ;-) Ubieram ciepłe ubrania i buty i wychodzę na spacer. Upalne są nie tylko dni, ale w nocy też jest ciepło. Najlepsze w tym okresie są piżamy czy koszulki nocne z przewiewnego materiału (jak np. bawełna). Sklep z bielizną przygotował coś specjalnego dla Was. Bardzo fajne piżamki mają. Wspominałam Wam już o tym sklepie przy okazji kostiumów kąpielowych (tu).
szlafrok 99,90zł
szlafrok 129,90zł
81,92zł

69,90zł
73,07zł
129,90zł
koszula nocna 79,90zł
89,90zł
komplet koszulka+szorty 75zł
komplet koszulka + szorty 65zł

Bardzo ciekawe wzory. Na bloga wybrałam tylko część, bo znajdziecie tam również bardziej odważną bieliznę. Odsyłam Was już na stronę główną www.ulubionabielizna.pl

7 komentarze

  1. Bardzo fajne jedna z koszul nocnych:-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koszule nocne, szlafroki i piżamy :) Mam jednak chyba jakieś zboczenie, bo w mojej szafie zalega mnóstwo tego typu rzeczy, a i tak najwygodniej śpi mi się w zwykłym t-shircie :) Co nie przeszkadza w kupowaniu kolejnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam koszulki nocne z takiego materiału! ;) są naprawdę bardzo przyjemne w dotyku i lekkie, a wieczorem, po męczącym dniu bardzo fajnie się w takich czuje. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Precioso sitio, llego hasta tu blog por intermedio de un comentario tuyo en el sitio de GABUSIEK, con tu permiso me quedo para seguirte.
    Abrazos desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)