kolorowe lato na paznokciach - przegląd trendów

Witam!
Pogoda u mnie dzisiaj jest w miarę dobra, choć mogłoby być lepiej, ale przynajmniej nie było dzisiaj deszczu i burzy. Latem, kiedy niektórzy z was mają wolne od szkoły, lubimy malować paznokcie. Zrobiłam wam dzisiaj przegląd trendów wśród lakierów do paznokci na lato 2013. W tym roku najmodniejsze są wyraziste kolory. Jednak dla mniej odważnych też się coś znajdzie, np. mięta czy koral albo poprostu zwykła biel. Wybór jest duży, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, do koloru do wyboru ;-)
1. jasny róż
 2. limonka
 3. morska zieleń
 4. hibiskus
 5. indygo
 6. kolory
Z powyższej serii mam dwa lakiery: nude i bezbarwny. Polecam, łatwo i szybko się nakłada lakier za pomocą szerszego pędzelka. Szybko schnący. Łatwo się zmywa.
Ja lubię pastelowe kolory, a wy na jaki kolor najczęściej malujecie paznokcie?

11 komentarze

  1. Indygo piękny :)
    U mnie najczęściej miętowy i fiolet (taki ciemny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uwielbiam lakiery do paznokci. Lata w szczególności nie wyobrażam sobie bez tych pinych barw na palcach :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba mięta na paznokciach.^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory <3 lubię malować paznokcie o tak :D
    tylko ze czesto mi się łamią :(
    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowe lakiery są super <3 kojarzą mi się z latem najlepiej każdy w innym kolorze :D

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) ja uwielbiam mocne kolory ;) ,ale i tak od kilku miesięcy zakochana jestem w mięcie :)
    zapraszam do mnie: outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)