Hello June!


Witam!
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka :-) W tym miesiącu minie rok od oficjalnego założenia bloga (13 czerwiec 2012r.). Od sierpnia zaczęło mi przybywać obsewatorów aż do dziś, ale tak naprawdę to nie wiem czy mam ich 105 czy 108. Mam nadzieję, że za miesiąc się wszystko wyjaśni i statystyki będą wyświetlać jednakowo.
Na dzień dzisiejszy moja statystyka wyświetliła 27 302 wejść na stronę, wczoraj było 141 wyświetleń 2090 opublikowanych komentarzy oraz 105/108 obserwatorów na blogu. Natomiast w innych portalach mam 21 na bloglovin, 945 na fashiolista.com, 6 na facebooku, 23 na pinterest oraz 34 na google +.
Za wszystkie obserwacje i polubienia - Wam wszystkim bardzo dziękuję :-)
Chciałabym zrobić dla was niespodziankę w postaci rozdania, chcielibyście? np. w przyszłym miesiącu.
Po lewej stronie pojawił się nowy gadżet - top komentatorzy, czyli moja ulubiona 13. Czemu 13? Nie wiem, ale dla mnie liczba 13 jest szczęśliwa tak jak 7 (jestem numerologiczną 7.)
Aktualnie na pierwszym miejscu znajduje się zaczarowanaa, ale to może ulec zmianie w tym miesiącu. Liczba komentarzy obok osoby to liczba z ostatnich 30 dni, wyłączyłam z tej listy moją osobę.
Serdeczne podziękowania w kierunku wymienionej osoby :-)
Chciałabym jeszcze polecić wam stronkę, gdzie możecie zarobić parę złotych za czytanie maili i wypełnianie ankiet. Już za samą rejestrację na stronie dostajecie 20 zł, czyli więcej niż w PP. Warunkiem wypłacenia kwoty jest uzbieranie 200 zł. Więcej o tym pod koniec tego miesiąca.


Z okazji Dnia Dziecka życzę wszystkiego najlepszego. Oto piosenka dla Was z mojego dzieciństwa.

7 komentarze

  1. Serdecznie gratuluję prowadzenia bloga tak długi czas :) Rok to na prawdę bardzo dużo. Sama zarabiasz w internecie czytaniem e-maili i wypełnianiem ankiet? Strasznie ciężko uwierzyć mi w te zarobki. To na prawdę dużo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie dołączyłam dopiero 2 dni temu do ermail.com, więc zobaczę za miesiąc czy 2. Ale i tak lepiej niz w programach partnerskich :-)

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Juhuu jeszcze tylko miesiąc do wakacji <3
    ____________________________________________________

    Zapraszam ;3
    juiabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiedziałam ze tak gadułą jestem :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. oby tak dalej :) co raz wiecej obserwatorow i wyswietlen !
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)