DIY - dodatki

Witam!
Jak pewnie zauważyliście, wróciłam do starego szablonu trzyczęściowego bloga. Zniknęły nagłówki do gadżetów bocznych. Zmieniłam czcionkę, planuję zrobić również nowy nagłówek. Jedyne co zostało to kolor tła, który prawdopodobnie zostanie już na stałe. Mam nadzieję, że Wam się spodoba odświeżony wygląd bloga ;-)
Obiecałam Wam pomysły DIY, więc poniżej macie kilka, a także kody rabatowe jestesmodna.pl
Miłego słonecznego dnia życzę wszystkim :-)
 pomysł na odnowienie starych szpilek
 pudełka na pamiątki z wakcji
 pojemnik na ważne rzeczy ;-)
 ciekawa dekoracja w domu
 bransoletki
 naszyjnik zrobiony z zamka błyskawicznego
kolorowe wazoniki

8 komentarze

  1. Muszę koniecznie zrobić sobie takie pudełka na pamiątki! i bransoletki... i naszyjnik... uwielbiam takie DIY ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wpadłabym na pomysł pudełek z pamiątkami! fajne to takie. na naszyjnik-serduszko czaję się i czaję, ale jakoś "czasu" nie mam :P
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)