beach waves

Witam!
Kolejny dzień ćwiczeń z Mel B za mną, kolejne poty również :-)  Pogoda się utrzymuje, a najlepszą fryzurą na lato są fale tzw. "beach waves".  Uwielbiam ten rodzaj ułożenia włosów :-) Poniżej kilka sposobów, aby tak właśnie ułożyć włosy.

Na koniec stylizacje do naszych włosów. Ostatnio hitem stały się spódnice maksi, które również delikatnie falują. Włosy ułożone, stylizacje gotowe, więc możemy iść na miasto lub na plażę (nad jezioro). Ale kąpać będziemy się dopiero po 24-tym czerwca.
stylizacja 026
Stylizacja 1
top - harrods.com
spódnica - rarelondon.com
sandały - wallisfashion.com
torba/koszyk - amazon.com
okulary przeciwsłoneczne - ray-bany
kapelusz - wetseal.com
stylizacja 025
Stylizacja 2
top - feeluxury.com
spódnica - New Look
sandały - Kate Spade
torba - objectci.com
kolczyki piórka - whatsabouttown.com
kapelusz - charlotterusse.com
okulary - shopzerouv.com

Miłego wieczoru życzę, pa ;-)

9 komentarze

  1. fajne i widze ze nadazam za moda bo u mnie tez maxi,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak doszlas do tylu reklam jest to oplacalne``

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, lepiej zalogować sie bezpośrednio na stronie sklepu np. czasnabuty
      aczkolwiek polecam ermail.pl

      Usuń
  3. muszę spróbować wykonać taki sprej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się włosy same tak układają ale mam za krótkie żeby wyglądało to ładnie. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się je zapuścić do takiej długości :) Bo zawsze w końcu rezygnuję bo końcówki wyglądają już brzydko ;)

    A spódnica maxi i złote sandałki to mój przepis na to lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wakacyjny post, poczułam lato ! :) a sól z tego co słyszałam niszczy włosy :<
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)