you are always stronger than you think you are

Witam!
Pogoda nam dzisiaj nie dopisuje, pada deszcz i występują przelotne burze, których mój pies się boi. Dodam dziś mały miks zdjęciowy z ostatniego miesiąca oraz kilka faktów o mnie. Na miksie zdjęciowym widać moje nowe trampki i tunikę z chrabąszczem, a także latte z sercem, truskawki w czekoladzie mniam, lody kitkat, dezodorant ziaja bloker polecany na ograniczenie potu oraz płyty do podszlifowania nauki języka angielskiego, bo postanowiłam, że muszę lepiej znać ten język. Uczę się również od podstaw hiszpańskiego. Dodałam również zdjęcie jednego z kwiatków z mojego okna. To tyle, teraz zapraszam do przeczytania faktów o mnie, które właściwie zbierałam w zeszycie od 2 miesięcy.
25 faktów o mnie:
1. uzależniona od czekolady.
2. nie ufa osobom, których nie zna.
3. wierzy w przyjaźń damsko-męską ;-)
4. nie znosi cebuli i czosku.
5. czasem przejmuje się tym co myślą inni.
6. ostatnia przeczytana książka to "Paranormalność".
7. w dzieciństwie miała swoją ulubioną zabawkę, pluszową małpkę ;-)
8. lubi, ale nie umie śpiewać.
9. lubi słuchać muzyki.
10. ma starszego brata.
 
11. kocha psy
12. jest nieśmiała.
13. boi się ciemności.
14. nie lubi horrorów.
15. nosiłam okulary od 6 r.ż., z powodu wady zaćmy. w drugiej klasie liceum miałam oprację wycięcia zaćmy, a w trzeciej (maturalnej) klasie byłam zwolniona z wuefu. obecnie noszę zerówki przyciemniane w ciemnych oprawkach :-)
16. cenię szczerość, uczciwość.
17. nie lubię kłamstwa, chamstwa.
18. urodzona w Mysłowicach, mieszkam w Sosnowcu :-)
19. noszę rozmiar 42-44.
20. od 2009 roku jestem fanką Ashley Tisdale 
21. jestem fanką również Zac'a Efron'a, Taylor Swift, Demi Lovato, Vanessy Hudgens.
22. marzy o podróży do LA, Australii, Hiszpanii :-)
23. lubi aktywnie spędzać czas, np. spacer czy jazda na rowerze.
24. kocha nosić dłuższe bluzki tuniki :-)
25. ulubione buty to koturny i trampki.

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły na notki bądź pytania to piszcie na mojego maila, którego znajdziecie w zakładce kontakt.

13 komentarze

  1. jak ja bym chciała żeby u mnie była burza;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie jak mój pies nie lubię burzy :-)

      Usuń
  2. u nas też pogoda okropna... : (

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też okropna pogo;( ha, też jestem uzalezniona od czekolady. A przyjaźń damsko męska istnieje ;-) jestem dowodem;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny piesek... :-(
    Fajna bluzka z chrabąszczem. Ma ładny kor. Bluzka, nie chrabąszcz^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, ja również wierze w przyjaźń damsko-męską, sam jestem takowej częścią :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Martwe zło"! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również lubię chodzić w koturnach. :) no i też mam psa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam, że tak z innej beczki ale mam pytanie jak zrobiłaś tą wtyczkę z facebookiem ? :)

    odpowiedz u mnie jeśli możesz lub heela@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pomocnicy.blogspot.com/2012/11/jak-zrobic-wysuwany-facebook-likebox.html

      Usuń
  8. szkoda, ze deszcza pada ;/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)