recenzja zmywacza do paznokci z Biedronki

Witam!
Miała być co prawda recenzja innego produktu, ale najwyżej dodam kiedy indziej. A dziś chcę Wam polecić zmywacz do paznokci z Biedronki. 
Dozowanie za pomocą pompki. Szczerze mówiąc po raz pierwszy miałam z czymś takim do czynienia, ale wygodne jest i chroni przed niechcącym rozlaniem.
Opinia producenta:
Nawilżająco-zmiękczający. Nie wysusza i nie odbarwia płytki paznokciowej. Natłuszcza i chroni skórę wokół paznokcia przed wysuszeniem. Pozostawia płytkę paznokciową lekko odtłuszczoną, przygotowując ją pod zabieg manicure. Innowacyjna i poręczna pompka umożliwia precyzyjne odmierzenie dozy zmywacza.
W składzie zawiera:
  • lanolina - naturalny olej o silnym działaniu nawilżającym i zmiękczającym. Pobudza regenerację naskórka, dzięki czemu zapobiega uszkodzeniom skóry wokół paznokcia;
  • gliceryna - składnik pochodzenia roślinnego o długotrwałym działaniu nawilżającym. Skutecznie przenika do głębszych warstw naskórka i płytki paznokciowej zapobiegając utracie wody.
Moja opinia:
Zalety:
  • wydajny
  • łatwo usuwa lakier
  • nawilża i zmiękcza skórkę wokół paznokcia
  • nie zawiera acetonu
  • tani ok. 5 zł w Biedronce
Wady:
  • ja nie znalazłam

Sposób użycia: przykładamy wacik bądź chusteczkę do pompki, odwracamy i przyciskamy.
 Używaliście już tego albo tego drugiego zmywacza do paznokci?
Ja, jeżeli jeszcze będą na jesień dostępne, to kupię ten zielony również :-)
Chusteczki do odświeżania twarzy mają nowe opakowanie, również polecam ;-)
Idę zobaczyć co u was słychać.

14 komentarze

  1. Jakoś nie mam zaufania do kosmetyków z biedronki .

    OdpowiedzUsuń
  2. I like that it doesn't contain any aceton!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaiłam się na niego, tera na pewno kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzialam go jakos w biedronce,musze sie bardziej rozejrzec;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie które organizuje razem z firmą Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy nie wpadłam na to,aby kupić zmywacz do paznokci w biedronce, więc przydała mi się Twoja recenzja :)

    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam do czynienia z tym zmywaczem , bo w sumie nie maluję paznokci , bo w szkole to nie zabardzo... : ) jedynie we wakacje : D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mu mówię stanowczo NIE! NIGDY WIĘCEJ paznokcie 'naprawiałam' po nim kilka miesięcy, na początku wydawał sie ok nic się nie działa ale po kilku razach używania paznokcie rozdwajały się zmywacz je wysuszał i wgl - dokładna recenzja u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. no no , zmywacz z Biedronki .. klasyk XD

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy:)może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja myślę, że ten zmywacz jest dobry dla tych co rzadko malują paznokcie, bo ja naprawdę nie zauważyłam żadnych wad.
    a dla tych co częściej malują polecam poszukać jakiejś specjalnej odżywki w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  11. to opakowanie jest świetne, bo można do niego wlewać inne zmywacze, a na chusteczki długo się czaiłam i na pewno kupię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zmywacza,ja używam takiego z rossmana i też go cenię wysoko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam, ale z chęcią kupię jak tylko będę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze, pewnie niedługo kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)