recenzja kremu do depilacji nóg Eveline Cosmetics

Witam! od jakiegoś czasu wyświetla mi na bloggerze dwie różne liczby obserwatorów (inna w statystykach, a inną wy widzicie na blogu). Możliwe jest to związane, że wkrótce znikną obserwatorzy. Na stronie brakuje jeszcze 2 osób do 100, natomiast statystyki wyświetlają mi już 100 obserwatorów. Wy też tak macie?
To tyle ze spraw organizacyjnych, teraz czas na recenzję kosmetyczną. Zbliżają się małymi kroczkami ciepłe, upalne dni, więc zakładamy krótkie spodenki bądź spódniczki, żeby pochwalić się swoimi gładkimi nogami.
Ja aktualnie używałam błyskawicznego kremu do depilacji nóg z serii Eveline Cosmetics.
w pudełku znajdowało się:
  • krem do depilacji nóg z aloesem i wyciągiem z melona
  • szpatułka do nakładania kremu, a potem do usuwania włosków
Moja ocena:
6/6
Konsystencja:
Łatwo rozprowadza się szpatułką po skórze.
Czas trwania:
Od 3 minut do 10 minut. U mnie już po 5 minutach włoski odpadały.
Efekty:
Skóra jest miękka, nawilżona i gładka na ok. 2 tygodnie. Po użyciu preparatu włoski odrastają wolniej. Właściwie to nie wiedziałam, czy wczoraj golić nogi, bo jeszcze były mało widoczne. Ogólnie polecam.
Cena:
Nie pamiętam, ale nie dużo.
Plusy:
  • miękka, gładka i dobrze nawilżona skóra
  • opóźnia i spowalnia odrastanie włosków
  • niska cena
Minusy:
  • brak
Używaliście ten produkt albo inny z tej serii?

9 komentarze

  1. pierwszy raz o nim słysze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuje. Bo veet mnie strasznie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak nie mam z obserwatorami :) kremik bez minusow, fajnie ;) U mnie nowy wpis- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know this product.....
    Kisses darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. this is great !Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook
    Enter my Vedette Shapewear Giveawayy

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam, ale pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo go lubię i stosuję od dawna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, ale się skuszę, jeśli nie ma minusów!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)