krem do mycia twarzy czy mydło w płynie do mycia rąk?

Witam! dzisiaj zrecenzuje Wam produkt, który tylko z nazwy jest kremem do mycia cery zanieczyszczonej, a tak naprawdę odniosłam wrażenie, że w środku jest zwykłe mydło w płynie.
Moja opinia:
Na opakowaniu było napisane przeznaczone do cery zanieczyczonej, efekt głębokiego oczyszczania. Tego głębokiego oczyszczania ja na swojej twarzy nie zauważyłam, fakt cera była odświeżona, ale ten sam efekt daje zwykłe mydło. Konsystencja produktu także jest taka sama jak przy mydłach w płynie. Jeśli ktoś podobnie jak ja ma uczulenie na składniki zawarte w mydle, to odradzam ten produkt. Ewentualnie można nim myć ręce. Bez zapachowy.
Na cztery produkty z serii Synergen tylko 3 sprawdziły się na mojej twarzy (mango, cytrusowy, owocowy).
Ocena:
jako krem do mycia twarzy 1/6
jako mydło do mycia rąk 5/6
Mieliście ten produkt kiedyś?
Ja myje nim ręce :-)
Uciekam do waszych blogów.

9 komentarze

  1. Nie znamy tej marki:)

    Fajnie tu u Ciebie bardzo, bardzo;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy "nowy" nagłówek ^^.
    Zgadzam się z Tobą opinią na temat tego produktu.
    Myślę że mogli to nazwać zwyczajnie - mydło do rąk.
    Poszukam u mnie w Rossmanie może będzie :)
    Pozdrawiam.
    modlina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! :) Bardzo mi się podoba :) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)
    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o głębokie oczyszczenie to rzadko widziałam efekt
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. synergen... uzywaj od paru dobrych lat korektor z tej firmy - jest niezastąpiony ;-) brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też, z wyjątkiem tego jednego :-)

      Usuń
  7. super, że dodałaś recenzję tego produktu, na pewno przyda się w przyszłości :) mam korektor z tej firmy i jest całkiem całkiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)