jakie okulary przeciwsłoneczne wybrać na lato?

Witam! choć na dworze słońca nie ma, warto rozejrzeć się np. za nowymi okularami przeciwsłonecznymi albo korekcyjnymi bądź zerówkami (popularnymi kujonkami). Jak dobrać okulary do twarzy mogliście przeczytać tu. Dzisiaj przedstawię Wam kilka innych typów okularów.
Aviatorki
 Lenonki
 Nerdy
w kształcie serca czy ust... te pierwsze podobają mi się już od dawna :-)
A wam jakie okulary podobają się najbardziej?
Zdjęcia trzech pierwszych typów okularów pochodzą ze stylion.pl, pozostałe z google.pl 

14 komentarze

  1. ja mam już od roku moje kochane okularki, w których wyglądam jak mucha^^
    Kupiłam je za 9.99 w Pepco^^
    Zawsze spoko ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ukochane to aviatorki natomiast lenonki zupełnie do mnie nie przemawiają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, miło się ogląda, super się czyta. Jeśli interesujesz się makijażem i chcesz poznać jego tajniki zapraszam do siebie na http://lusiakowy.blogspot.com/ Udowadniam, że make up to świetna zabawa! :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. aviatorki najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej przekonują 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sa super :)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No! ja nigdy nie umiem dobrać sobie okularów :/ Chciałabym aby ktoś spojrzał na moją twarz i powiedział mi w których wyglądam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam do jakiego typu twarzy najlepiej będą pasowały lenonki? kiedyś przymierzałam jedne w salonie optycznym i wydawało mi się, że wyglądam głupio, a kiedyś czytałam, że do kwadratowej twarzy właśnie one pasuje hmm...?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, bardzo ciekawe :P Ja sobie ostatnio kupilam okularki z galeriawidzenia com , dokladniej to Wayfayery :) są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)