DIY - dzień mamy

Witam!
Wczoraj Amerykanie obchodzili dzień matki, ale za dwa tygodnie 26 maja my będziemy obchodzić dzień naszych najukochańszych mam. Mam nadzieję, że nikt w tym dniu nie zapomni o swojej mamie. Wiem, że lubicie pomysły z serii 'zrób to sam', a ta okazja jest dobrym przykładem, żeby zrobić coś samemu od serca, a nie kupić gotowe ze sklepu.
ozdobne kwiatuszki na prezenty
brelok do kluczy
pieczątka z sercem, dzięki niej możemy ozdobić kartkę z życzeniami dla mamy
10 pomysłów na prezent dla mamy
kartka z życzeniami
coś dla tych co mają zdolności manualne - piesek z modeliny
naszyjnik
ramki na zdjęcia
tulipan z życzeniami
torba z sercem na zakupy
kolczyki filcowe serca


14 komentarze

  1. naszyjnik ciekawy i toba na zakupy :)
    a co do twojego komentarza to nie wiem czy już nie ma 2 części?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne diy! Straszliwie mi się podobają te pierwsze kwiatuszki, pieczątki i torba z sercem. Muszę coś wykorzystać : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nic nie mam, ale pójdę na łatwiznę i kupię coś gotowego :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysly, swojej mamy juz niemam ale mam kochana Tesciowa, cos wymsle dla niej z tych pmyslow, podoba mie taka torba na zakupy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zbiór ciekawych pomysłów :) muszę pomyśleć nad prezentem dla mamy i wykombinować coś fajnego ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny post ;) Aż zapisałam te pomysły na kartce ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response <3

    Please like me on facebook
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulka jest świentym pomysłem - tekst bardzo mi się poodoba :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa to ty mówisz o '3 metry nad niebem' a ja 'wybacz będę mówiła Ci skarbie':p

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chyba, to całkiem inni aktorzy przecież

    OdpowiedzUsuń
  11. a raz rozumiem myślałam że chodzi Ci o ten konkretny :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)