recenzja żelu do mycia twarzy Nivea

Witam! Od miesiąca już stosuję żel do mycia twarzy z serii Nivea kupiony w Biedronce za ok. 5 zł, więc pora na jego recenzję.
Opinia producenta:
Nivea Aqua Effect żel do mycia twarzy wzbogacony został w algi oceaniczne i Hydra IQ. Zawiera peelingujące mikrogranulki, które głęboko oczyszczają pory oraz eliminują i zapobiegają niedoskonałościom. Oczyszczająca formuła usuwa nadmar sebum, dzięki czemu zapobiega błyszczeniu się twarzy. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Ożywia skórę, dzięki formule z algami oceanicznymi.
Moja opinia:
6/6
Łatwo nakłada się na skórę twarzy. Skóra jest głęboko oczyszczona i matowa, zdrowa i piękna. Jeśli zobaczę go jeszcze kiedyś w sklepie, napewno kupię drugi raz :-)
Wraz z tym żelem kupiłam jeszcze BB Cream Garniera (również w Biedronce) oraz Ziaja bloker (w aptece za 7 zł).
Na dłuuugi weekend nie mam szczególnych planów oprócz spacerów i rowera. A wy wyjeżdżacie gdzieś?

14 komentarze

  1. Jeszcze go nie maiłam. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście uwielbiam kosmetyki z nivea, są najlepsze dla mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja, mój żel już się kończy więc chyba skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. <3 Fajnie piszesz, podoba mi się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zel ponoc, chyba kupię!
    Obserwuję i Liczę na to samo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. może się na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam BB Garniera i jestem bardzo zadowolona:)
    a ten żel Nivea muszę wypróbować, bo ciężko mi dobraż dobey żel do cery mieszanej;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten powinien pasować, bo ja również mam mieszaną cerę;-)

      Usuń
  8. pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale wydaje się być fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się chyba w niego zaopatrzyć. Kończy mi się żel a lubię zmieniać (a konkretnie moja cera to lubi). BB Garniera też mam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam planów na długi weekend. Ubolewam, bo niektórzy mówią że ma być brzydka pogoda :((


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje , super zel :) zapraszam do siebie , i mam nadzieje ,ze do obserwowanych mnie dodasz:) http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam żel !<3
    fajny blog i pisenka *.*

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)