recenzja maseczki Synergen

Witam! u mnie dzisiaj nudny dzień, więc zaraz po napisaniu posta pójdę na spacer z psem :-) chciałabym się jeszcze przed tym podzielić moją opinią na temat maseczki z Synergena.
Moja ocena i opinia:
5/6
Maseczka przeznaczona jest do cery trądzikowej i zanieczyszczonej. Po dwóch użyciach moja cera jest odświeżona i głęboko oczyszczona. Maseczka ma 'dziwny' zapach, tak jakby czuć było drożdżami. Na opakowaniu było napisane, żeby po nałożeniu trzymać minimum 15 minut. Ja jednak trochę krócej trzymałam. Ogólnie polecam ten produkt. Cena to ok. 2 zł. Używaliście jej?

mój dzisiejszy obiad, Caneloni ;-)

Zapraszam do przeczytania mojego najnowszego artykułu na e-garderoba.com na temat likwidacji cieni pod oczami klik
Jestem po 5 odcinkach serialu 'Statek'. Gdyby nie to, że jeden odcinek trwa ok. 70 min. to obejrzałabym więcej, a tak mogę tylko 5 odcinków tygodniowo. Oglądacie hiszpański serial 'Statek'?

9 komentarze

  1. Nie używałam jej. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś i smaka tym obiadem :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego sklepu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ;D
    obserwujemy? a już ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cannelonie mniam! Dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować. Zapraszam na letmelook.blogspot.com zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)