recenzja filmowa - Poradnik pozytywnego myślenia

Witam! dzisiejszy dzień dał mi nadzieję, że wkrótce przyjdzie wiosna. W południe małe promyki słońca były już widoczne, pomału śniegi topnieją, ale to dobrze, że pomału, przecież nie chcemy powtórki powodzi :-) Obejrzałam wkońcu film, który od dawna chciałam obejrzeć.
Poradnik Pozytywnego Myślenia.
Opis filmu:
Film przedstawia historię Pata Peoplesa (w tej roli Bradley Cooper), nauczyciela, który w wyniku załamania nerwowego trafia na leczenie do szpitala dla psychicznie chorych. Po opuszczeniu kliniki wprowadza się ponownie do domu rodziców, gdzie opiekuje się nim matka. Pat robi wszystko, aby odzyskać dawne życie. Traf chce, że na jego drodze staje pewna szalona sąsiadka (Jennifer Lawrence), która ma za sobą podobnie trudne przejścia i z którą Pat szybko się zaprzyjaźnia.

Moja opinia:
6/6
Film ten to amerykański komediodramat, dostał aż 8 nominacji do Oscarów. Jennifer Lawrence za rolę Tiffany została wyróżniona Złotym Globem, nie bez powodu, bo mi bardzo podobała się jej rola w tym filmie. Świetnie odegrał swoją rolę również Bradley Cooper, przecież niełatwo jest zagrać pacjenta szpitala psychiatrycznego.
Jeśli spośród Was jest jeszcze ktoś kto nie widział tego filmu, to polecam :-)

6 komentarze

  1. Mam go na swojej liście do obejrzenia w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujący,muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam wiele pozytywów na temat tego filmu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czytałam książkę, później zobaczę film ;)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)