I don’t know about you, but I’m feeling 22

Witam!
Wczoraj nie chciało mi się pisać posta, zbyt ładna pogoda na siedzenie przy komputerze. Ale były inspiracje modowe na fanpage'u facebookowym, więc kto śledzi mnie na fb to wie. A dzisiaj byłam u fotografa, bo chciałam się dowiedzieć dlaczego czasami blokuje mi się przycisk od mojego aparatu. Okazało się, że nie toleruje baterii ładowanych. Po drodze kupiłam sobie nowe trampki (12,99zł), tunikę (24,99zł) i spodnie 3/4 z biedronki (39,99zł). Co jeszcze ciekawego u mnie? Zaraz idę na spacer z psem :-) Planuję w tym tygodniu wkońcu wyciagnąć, odkurzyć rower i wybrać się na przejażdżkę rowerową. To tyle na dziś.


9 komentarze

  1. Zjadłabym chętnie taki deser<3
    A ta piosenka Taylor jest świetna, jedna z moich ulubionych no i ma świetny klip : )).

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.zjadlabym takie kiwi w czekoladzie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo przejażdżka rowerowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę wyciągnąć rower, ładna pogoda więc trzeba wykorzystać :D


    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejażdżki rowerowe - ach, jak ja je uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym kiwi ;) Nie przepadam za Taylor ;p
    _________________________________________________

    Zapraszam!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokarz nam te trampki tunikę^^ Jestem ciekawa^^ Co za pyszność^^ muszę coś takiego zjeść ;p
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)