Czarno to widzimy

Witam! wiosna przyszła, niektórzy z nas na wiosnę wietrzą szafy, tak jak dziewczyny ze strony Czarno to widzimy, które otworzyły sklep na facebooku. Z tej okazji chciałam je trochę wspomóc i pokazać częściowy asortyment.
1. biała koszula, czarne spodnie, torebka i wisiorek - moim zdaniem dobra stylizacja do pracy.
2. koszulka w panterkę, spodnie, torebka i krótki naszyjnik - stylizacja codzienna, spotkanie ze znajomymi.
 3. bluzka w kwiaty, spodnie, torebka i ten sam naszyjnik co wyżej - stylizacja dobra na spotkanie z ulubionym mężczyzną.
 4. jak dla mnie to jest tunika, więc dobrałabym to tego jeszcze jeansy, kurtka w kolorze khaki i wisiorek z pierwszej stylizacji - stylizacja codzienna.
 5. koszula bez rękawów w printy, spodenki i torebka - stylizacja na letnie dni.
 6. bokserka, spódnica maksi, torba i wisiorek - stylizacja w stylu Beyonce ;-)
 Jeśli coś Wam się spodobało zapraszam na fanpage sklepu Czarno to widzimy, kliknij w banner



11 komentarze

  1. tAAAA JA WYWIETRZYŁAM I JUŻ DRUGIEGO DNIA POSZŁAM NA ZAKUPY!!!


    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi sie ta koszula bez rękawów ;-) Reszta bez szału :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :D
    Zapraszam na wtorkowy post :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mase białych koszul, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)