12 rzeczy, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie

Witam! 'Moda przemija, styl pozostaje' CC. Tym cytatem dzisiaj zacznę post. Co sezon co innego jest modne, więc nie warto się tym za bardzo przejmować. Każdy ubiera się dla siebie, najważniejsze to to, żeby być ubranym, a nie przebranym. Mój styl jest przede wszystkim wygodny.
W każdej kobiecej szafie znajdziemy wiele rzeczy potrzebnych, ale również niepotrzebnych. Pokażę Wam dzisiaj, jakie rzeczy powinny znaleźć się w naszych szafach.


1. biała bluzka to podstawa, każda kobieta powinna mieć przynajmiej 1 albo 2. Przydaje się do pracy, na egzamin czy rozmowę o pracę.
 2. marynarka - najlepiej 2. Jedna czarna bądź szara, a druga kolorowa.
 3. jeansy - zawsze modne i na czasie.
 4. kardigan - może zastąpić płaszcz.
 5. klasyczna 'mała czarna'
 6. prosta spódnica do kolan
 7. spodnie z materiału
 8. sukienka na codzień
 9. taliowana koszula - najlepiej kilka w różnych kolorach.
 10. trencz
 11. duża torba, która pomieści wszystkie 'kobiece' skarby.
 12. okulary przeciwsłoneczne i zegarek

Większość z tych rzeczy mam, ale nie wszystkie. Nie mam jeszcze 'małej czarnej', żadnej spódnicy (i raczej nie będę mieć, bo nie lubię chodzić spódnicy) i kolorowej marynarki, którą mam w planach nabyć. A wy macie wszystkie rzeczy z wymienionych?



14 komentarze

  1. Z tego co tutaj pokazałaś mam tylko białą bluzkę jeansy (sporo ich jest) i okulary xdd Ale jak pisałaś każdy ma swój styl ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nosze wygodne rzeczy^^ Nie zawsze to, co modne jest dla mnie interesujące, czy wygodne. Ale wszystkie rzeczy pokazane przez Cb na blogu kupiłabym ;*
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tak samo jak Ty nie mam małej czarnej no i marynarki kolorowej którą też chce kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lista rzeczy podstawowych wygląda podobnie, tylko o ile są to najuniwersalniejsze rzeczy o tyle chyba najtrudniejsze do kupienia by idealnie leżały ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post, ale ja nie mam marynarki! Chyba będę musiała się wybrać na zakupy! Dodaję do Obserwowanych i liczę na to samo z twojej strony! Buziaki, Dż xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała czarna mi też się marzy *U*
    Zapraszam na piątkowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam większość, ale kilku mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie się zgadzam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt, to takie uniwersalne `must have`:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, dodałabym jeszcze t-shirt z ciekawym nadrukiem, uniwersalną czarną obcisłą spódniczkę, oraz jednokolorowy top :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych wszystkich rzeczy to nie mam małej czarnej. I pewnie mieć nie będę. Nie lubię sukienek. Źle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, ale dla mnie parę z tych rzeczy jest w ogóle nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no coz poniewaz umiem szyc to mam po kilka sztuk z kazdej rzeczy, a latek tez mam sporo to i torebek sie nazbieralo.
    jak moge pomoc karmic pieski??Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)