tygodniowy plan ćwiczeń

Witam :) wczoraj znalazłam ten oto poniższy plan ćwiczeń na cały tydzień i jak go tłumaczyłam to myślę, że nawet i ja mogę z niego wziąć przykład. W zakres wchodzą brzuszki, spacery, przysiady, pajacyki. Nie wiem tylko co oznacza  'sit ups' i 'pelvic lifts'. Jak ktoś wie, niech mi napisze pod postem.

przy dużym wysiłku należy pamiętać o owocach ;-)
Kilka przykładowych ćwiczeń na wyrzeźbienie brzucha. Ważną rolę odgrywają tutaj systematyczność i cierpliwość. Przy regularnych ćwiczeniach 5 razy w tygodniu efekty będą widoczne gołym okiem. Nie wolno zapomninać o rozgrzewce!
  
I na koniec przykładowe ćwiczenia cardio. 
Pamiętajmy o regularnych ćwiczeniach, nie ważne w jakim tempie, najważniejsze, żeby były systematyczne i regularne, czyli 5 razy w tygodniu.



FOLLOW ME: FACEBOOK, BLOGLOVIN, PINTEREST

4 komentarze

  1. Również życzę powodzenia : ) Może nawet ja skorzystam, ale pewnie mój zapał skończy się po pierwszym dniu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dude, I'm totally going to try this!!

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaczynam od dzisiaj trening ;) mam nadzieję, że wytrwam do wakacji ;)))

    POzdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)