stylizacje z marynarką w roli głównej

Witam. Wiosna w pełni, słońce świeci, ale do pracy, na uczelnię czy do szkoły trzeba chodzić i jakoś się ubrać. Mam dla Was 3 stylizacje z marynarką w roli głównej. Dwie pierwsze są bardziej oficjalne, idealne do pracy czy egzamin na uczelni.

stylizacja 1
Torba C&A
Bawełniane spodnie C&A
Botki Chloe
Koszula Cubus
Żakiet Bershka
Broszka jubileo.pl

stylizacja 2
Broszka Bijou Brigitte
Torebka mała Green Sheep
Koszula Bershka
Czółenka Guess
Marynarka Amisu
Spódnica H&M

3 stylizację można założyć na codzień do szkoły bądź po prostu na spotkanie ze znajomymi.
Jeansy Vero Moda
Tunika Next
Baleriny C&A
Żakiet Cropp
Torebka miejska Troll
Apaszka Glitter
Okulary przeciwsłoneczne Bijou Brigitte
   



Podobają wam się moje propozycje?





8 komentarze

  1. Osobiście uwielbiam marynarki. Bardzo podoba mi sie pierwsze zestawienie, takie na codzien.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielką fanką wszystkich żakietów! ;) panterkowe balerinki również rzuciła mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam latte od momentu gdy dostałam zestaw 5x latte plus szklanka.

    żakiet - coś w co muszę zainwestować tej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zestawy ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe stylizacja!:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)