recenzja żelu pod prysznic Synergen

Witam, już od jakiegoś czasu stosuję do kąpieli poniższy produkt marki Synergen, więc nadeszła pora na jego recenzję :-)
żel pod prysznic Synergen Soft Shower Emotion
opinia producenta:
Łagodny, kremowy żel pod prysznic z kompleksem substancji czynnych, które wyjątkowo delikatnie pielęgnują skórę. Po zastosowaniu skóra pozostaje łagodnie oczyszczona. Składniki pielęgnujące nawilżają skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem.
konsystencja i zapach:
Dobra konsystencja o delikatnym kwiatowym zapachu.
moja opinia:
Pierwszy raz użyłam jako żel pod prysznic, ale mało się pienił. Teraz używam jako płyn do kąpieli i o wiele lepiej się spawdza, bo nie muszę używać mydła, ponieważ w wannie mam dużo piany (dodając tylko odrobinę żelu). Produkt jest tak delikatny, że nadaje się do każdego typu skóry.
Cena:
Dokładnie nie pamiętam, ale ok. 3-5 zł w drogeriach Rossmann.
Mój mały luksus za małe pieniądze.

Używaliście go już?

4 komentarze

  1. Nie, nie znałam i nie słyszałam :3
    Zapraszam na wtorkowy wpis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi dobrze :)
    zapraszam do mnie,może Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)