nowy trend - polowanie na motyle

Witam ;-) za oknem u mnie dziś ponuro, czasami deszcz, słońca dzisiaj nie widać, a więc postanowiłam dodać stylizacje z czymś co kojarzy się z latem i wakacjami. Wiem, że do wakacji jeszcze daleko, ale pomarzyć zawsze można. W modzie były już różne motywy: sowa, krzyże, wąsy, ale szczerze mówiąc jakoś żaden w 100% nie przypadł mi do gustu. Co powiecie na nowy trend na lato 2013 - 'polowanie na motyle' ?

butterfly

stylizacja 1 - wykorzystano tutaj spódnicę w motyle, luźna bluzka zawiązana paskiem w pasie, który podkreśla talię, jeansowa kurtka i sandały na koturnie; jako dodatki naszyjnik w postaci szala z motylkiem, kolczyki-motylki i zawieszka motylek do torebki.
skirt butterly
stylizacja 2 - na wiosenno-letnie dni, podczas których pada deszcz i jest nieco chłodniej; tutaj motyle występują na kaloszach (moje must have) koszulce i swetrze.
butterfly set
stylizacja 3 - motyw motylkowy znalazł się na tunice, do której można założyć legginsy, baleriny z metalowym czubkiem, jako dodatki mamy naszyjnik i kolczyki oraz torebka z frędzlami.
tunic butterfly 2
stylizacja 4 - typowo letnia, na pierwszy dzień lata.
tunic butterfly
stylizacja 5 - połączenie sukienki i sweterka w motylki, do tego baleriny, kapelusz, torba XL, okulary przeciwsłoneczne w kształcie serca (moje must have), jeszcze tylko delikatny pastelowy make-up i strój na wakacyjną randkę czy spotkanie gotowy;-)
dress butterfly

Mi osobiście wszystkie stylizacje bardzo się podobają, mam nawet kilka rzeczy z motylem w tle;-) Która stylizacja Wam się podoba? Czy wogóle podoba Wam się ten trend?

16 komentarze

  1. świetnie są takie zestawienia :D
    kwiaty bedą teraz mega modne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. trend podoba się jak najbardziej :0
    i mam nawet bluzkę w motyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyle-ja jestem na tak! :D
    Kalosze w motylki, sukienka z ostatniego zdjęcia i ta pomarańczowa bluzka z tej pierwszej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No to trzeba pomysleć o motylach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. mi najbardziej podoba się 3 stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie to cieszy, bo lubię motyw motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajna notka ;)).Mnie szczególnie wpaadła w oko stylizacja nr 4 ;)).Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tych stylizacji pokradłabym trochę i stworzyła coś idealnego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne stylizacje :) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. znam się na obróbce komputerowej i zawsze sama sobie nagłówki robię, kiedyś byłam dość z tego popularna, wszelakie fora i blogi na onecie miały nagłówe mojego autorstwa, teraz stałam się bardziej leniwa i stawiam na minimalizm, ale dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie jest to w sumie obojętne ;D jakby mi sie coś z motylkiem spodobało to bym to po prostu kupiłą ;p nie patrze na to co jest modne, tylko na to co mi się podoba ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. motyle? czemu nie, taki wiosenny wzór!

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)