jak dobrać naszyjnik do dekoltu

Witam :-)
dzisiejszy post inspirowany jest artykułem z tygodnika kropka tv, czyli Ci którzy czytają będą już wiedzieli jak dobrać odpowiedni naszyjnik do dekoltu. 


necklace

rodzaje dekoltu:
  1. owalny - głęboko wcięty i dość szeroki dekolt odwraca uwagę od zbyt krótkiej szyi i rozbudowanych ramion. Warto dobrać do niego delikatny łańcuszek z ozdobną zawieszką. Możesz też wybrać kompozycję z pojedynczych łańcuszków z małymi zawieszkami. Do takiego dekoltu pasują również subtelne koraliki średniej długości.
  2. serek - dekolt w kształcie litery V zmniejszy optycznie duży biust, ukryje szerokie ramiona i wydłuży szyję. Najlepiej dobierz dwa naszyjniki w różnych stylach. Jeden z nich powinien być krótszy i mieścić się we wnętrzu dekoltu, a drugi powinien być dłuższy i obrysowywać linię dekoltu od zewnątrz.
  3. kwadratowy - tego typu dekolt eksponuje piersi. Jeśli chcesz dyskretnie odwrócić od nich uwagę, zrezygnuj ze zbyt efektownych dodatków. Marzysz o odwrotnym efekcie? Postaw na biżuterię, która przykuje uwagę. Możesz wybrać pojedynczy sznur dużych korali, ozdobny naszyjnik lub wisiorek. Pamiętaj jednak, że nie może być zbyt długi, musi wypełnić dekolt.
  4. łódka - dekolt typu łódka optycznie poszerzy ramiona. Zwykły naszyjnik może 'chować' się pod bluzką. Lepiej załóż do tego typu dekoltu sznury korali w podobnych kolorach i kształtach, ale o stopniowanej długości. Możesz też wybrać długi naszyjnik z pojedynczym wisiorem lub drobne korale związne w supeł.

a Wy jaki rodzaj dekoltu nosicie najczęściej? ja zazwyczaj wybieram małe dekolty, nie lubię zbyt dużych dekoltów. Mam nadzieję, że post będzie przydatny;-)

12 komentarze

  1. Super rady! ;) :)


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :)

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie.

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html?showComment=1358874303739#c8910033450967935360

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe;)

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie.

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html?showComment=1358874303739#c8910033450967935360

    OdpowiedzUsuń
  5. J zawsze mam z tym problem bo dekoltów nie lubię i rzadko noszę taki, który byłby dla mnie korzystyny czyli V. A naszyjniki lubię. Mam dużo a nie noszę bo przeważnie leżałyby na bluzce :/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rady, nawet nie wiedziałam, że to ma tak duży wpływ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię zbyt dużych dekoltów, w większości moich bluzek, koszulek itp. mam takie normalne, odpowiednie dla mnie : ) A post bardzo przydatny, lubię takie porady! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie ważne jest dobranie odpowiedniej biżuterii do dekoltu bo można tym sobie popsuć całą stylizację

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Czytaj posty!
2. Nie obrażaj nikogo!
3. Nie spamuj!
4. Nie uznaję zasady obserwacja za obserwację!
5. Anonimie podpisz się!
6. Posty typu "fajny post" będą usuwane!
7. Dozwolona konstruktywna krytyka.


Odwdzięczam się za każdy komentarz komentarzem.
Za każdy komentarz i obserwację - dziękuję :)